Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5257

Офіційний сайт кафедри https://web.kpi.kharkov.ua/ait/

Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування" (первісна назва – кафедра "Тракторобудування") створена разом із Харківським тракторним заводом у 1930 році у складі новоствореного автотракторного факультету (пізніше – факультет транспортного машинобудування). Засновником кафедри "Автомобіле- і тракторобудування" був академік, доктор технічних наук, професор Медведєв Михайло Іванович, який очолював кафедру з 1930 по 1962г.

У 1972 році на базі кафедри "Автомобіле- і тракторобудування" було створено спеціальну кафедру "Колісні і гусеничні машини" для підготовки спеціалістів з танкобудування.

Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування" за роки її існування внесла гідний внесок у становлення і розвиток наукової думки в області теорії автомобілів і тракторів.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 3 доктори технічних наук, 8 кандидатів технічних наук, 1 співробітник має звання професора, 7 – звання доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження захисних пристроїв кабіни колісного тягача тягового класу 3-4
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Сергієнко, Микола Єгорович; Ткачук, Микола Анатолійович; Грабовський, Андрій Володимирович; Сергієнко, Д. Є.; Майданюк, В. Г.; Расторгуев, С. Є.; Яценко, В. Ю.
  • Ескіз
    Документ
    Навантаження, що діють в хребтовій балці автогрейдера
    (Харківський національний університет Повітряних Сил ім. Івана Кожедуба, 2009) Шевченко, В. О.; Краснокутський, Володимир Миколайович; Рєзніков, О. О.
    Представлені результати розрахунку основної рами автогрейдера методом кінцевих елементів і результати експериментального дослідження навантаження металоконструкції автогрейдера в процесі виконання робочих операцій. Проаналізовано експериментально отримані дані про навантаження основної рами автогрейдера і порівняно їх з розрахунковими значеннями. За результатами експериментального дослідження запропоновано розрахункову схему основної рами, що дозволяє точніше визначати напруження що виникають під час виконання робочих операцій.