Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5257

Офіційний сайт кафедри https://web.kpi.kharkov.ua/ait/

Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування" (первісна назва – кафедра "Тракторобудування") створена разом із Харківським тракторним заводом у 1930 році у складі новоствореного автотракторного факультету (пізніше – факультет транспортного машинобудування). Засновником кафедри "Автомобіле- і тракторобудування" був академік, доктор технічних наук, професор Медведєв Михайло Іванович, який очолював кафедру з 1930 по 1962г.

У 1972 році на базі кафедри "Автомобіле- і тракторобудування" було створено спеціальну кафедру "Колісні і гусеничні машини" для підготовки спеціалістів з танкобудування.

Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування" за роки її існування внесла гідний внесок у становлення і розвиток наукової думки в області теорії автомобілів і тракторів.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 3 доктори технічних наук, 8 кандидатів технічних наук, 1 співробітник має звання професора, 7 – звання доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Експериментальне підтвердження раціональної зміни параметру регулювання гідромашини в процесі розгону та гальмування гідрооб’ємно-механічної трансмісії
    (Consilium Sp. z o.o., Poland, 2017) Самородов, Вадим Борисович; Кожушко, Андрій Павлович; Мітцель, Микола Олександрович; Пелипенко, Євген Сергійович; Бурлига, М. Б.
    Запропоновано гіпотезу щодо випукло-вигнутої форми зміни параметру регулювання в безступінчастих гідрооб’ємно-механічних трансмісіях (ГОМТ) мобільних машин (тракторів, дорожньо-будівельних та військових машин, тощо). Суть гіпотези полягає в тому, що при випуклій залежності параметра регулювання ГОМТ від часу (у порівнянні з лінійною залежністю) забезпечується найбільш ефективний розгін машини, а при вигнутій формі – найбільш ефективне гальмування. Наведено розроблений кафедрою автомобіле- та тракторобудування Національного технічного університету «Харківського політехнічного інституту» лабораторний стенд, для дослідження робочих процесів та їх параметрів в ГОМТ. Експериментально і теоретично підтверджено запропоновану авторами гіпотезу щодо випукло-вигнутої форми зміни параметру регулювання в ГОМТ з метою найбільш ефективного розгону та гальмування. Представлена математична модель ГОМТ для аналізу робочих процесів та їх параметрів щодо стенду, який імітує розгін та гальмування мобільної машини.
  • Ескіз
    Документ
    Матричная температурная модель гидравлической системы трактора
    (Национальный технический университет "Харьковский политехнический институт", 2014) Шевцов, Вадим Михайлович
  • Ескіз
    Документ
    Матричная температурная модель гидрообъемно-механической трансмиссии трактора
    (Национальный технический университет "Харьковский политехнический институт", 2015) Шевцов, Вадим Михайлович
  • Ескіз
    Документ
    Экспериментальное исследование полнопоточной гидрообъемной передачи
    (Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2016) Шевцов, Вадим Михайлович
    Предложена методика проведения экспериментального исследования полнопоточной гидрообъемной передачи на стенде с приводящим электродвигателем и нагружающим устройством. Описан измерительный комплекс, состоящий из датчиков и аналого-цифрового преобразователя. Представлена структурная и гидравлическая схемы экспериментального стенда.
  • Ескіз
    Документ
    Експериментальні стендові дослідження спуско- підйомної операції при застосуванні безступінчастих гідрооб’ємно-механічних трансмісій на автомобілях для ремонту нафтогазових свердловин
    (НТУ "ХПІ", 2017) Островерх, Олександр Олегович; Мітцель, Микола Олександрович; Пелипенко, Євген Сергійович
    В роботі підтверджена вірогідність результатів теоретичного обґрунтування щодо використання безступінчастих гідрооб’ємно-механічних трансмісії (ГОМТ) на автомобілях для ремонту нафтогазових свердловин (РНГС) шляхом порівняльного аналізу з експериментальними стендовими дослідженнями. В ході експериментального стендового дослідження застосовувався стенд, який налаштовувався за схемами «гідрооб’ємна передача (ГОП) – лебідка» та «ГОМТ з диференціалом на виході – лебідка». Обробка експериментальних даних відбувається за допомогою фільтра Калмана, з метою зменшення похибки приладів проводилися тарувальні характеристики валів. У процесі теоретичних досліджень процесу підйому і спуску вантажу були розроблені математичні моделі схем «ГОП – лебідка» та «ГОМТ з диференціалом на виході – лебідка».