Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5257

Офіційний сайт кафедри https://web.kpi.kharkov.ua/ait/

Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування" (первісна назва – кафедра "Тракторобудування") створена разом із Харківським тракторним заводом у 1930 році у складі новоствореного автотракторного факультету (пізніше – факультет транспортного машинобудування). Засновником кафедри "Автомобіле- і тракторобудування" був академік, доктор технічних наук, професор Медведєв Михайло Іванович, який очолював кафедру з 1930 по 1962г.

У 1972 році на базі кафедри "Автомобіле- і тракторобудування" було створено спеціальну кафедру "Колісні і гусеничні машини" для підготовки спеціалістів з танкобудування.

Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування" за роки її існування внесла гідний внесок у становлення і розвиток наукової думки в області теорії автомобілів і тракторів.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 3 доктори технічних наук, 8 кандидатів технічних наук, 1 співробітник має звання професора, 7 – звання доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Ескіз
    Документ
    Formation of a rational change in controlling continuously variable transmission at the stages of a tractor’s acceleration and braking
    (Технологический центр, 2016) Samorodov, V.; Kozhushko, A. P.; Pelipenko, E.
    Сформовані та обґрунтовані раціональні зміни параметрів регулювання гідромашини в гідрооб’ємній передачі на етапах розгону та гальмування колісного трактора ХТЗ-21021 з безступінчастою двопотоковою гідрооб’ємно-механічною трансмісією за рахунок завантаженості гідравлічної гілки. Визначено вплив використання раціональної та лінійної зміни параметрів регулювання гідромашини на показники гідрооб’ємно-механічної трансмісії та в цілому колісного трактора. Встановлено звуження зони найвищого значення коефіцієнта корисної дії гідрооб'ємно-механічної трансмісії.
  • Ескіз
    Документ
    Дорожні випробування колісного трактора з двопотоковою гідрооб'ємно-механічною трансмісією
    (Первый независимый научный вестник, 2015) Самородов, Вадим Борисович; Кожушко, Андрій Павлович; Мітцель, Микола Олександрович
    В роботі представлено динамічну математичну модель двопотокової гідрооб'ємно-механічної трансмісії типу з диференціалом "на виході" та результати експериментального дослідження, отримані на першому українському тракторі з ГОМТ виробництва ПАТ "ХТЗ". Показано датчики та реєструючу апаратуру, що була використана під час випробувань. Представлено теоретичні та експериментальні графіки основних параметрів, та зроблені висновки щодо адекватності математичної моделі.
  • Ескіз
    Документ
    Результати моделювання роботи колісного трактора з гідрооб'ємно-механічними трансмісіями, що працюють по схемі "диференціал на вході"
    (Луцький національний технічний університет, 2015) Кожушко, Андрій Павлович
    В роботі наведено зміну перепаду робочого тиску в гідрооб'ємній передачі, коефіцієнта корисної дії трансмісії та годинної витрати палива в процесі розгону колісного трактора з гідрооб’ємно-механічними трансмісіями, що працюють по схемі «диференціал на вході», при виконанні технологічної операції «оранка» та різних законах зміни: коефіцієнта, котрий характеризує положення органу керування подачею палива, параметрів регулювання гідромашин гідрооб’ємної передачі, сили тяги на гаку.
  • Ескіз
    Документ
    Результати теоретичного дослідження процесу розгону колісного трактора з безступінчастою гідрооб'ємно-механічною трансмісією
    (Харківський національний технічний університет сільського господарства ім. Петра Василенка, 2015) Кожушко, Андрій Павлович
    В роботі наведені результати теоретичного дослідження процесу розгону колісного трактора Fendt 936 Vario з безступінчастою гідрооб’ємно-механічною трансмісією при виконанні технологічної операції «оранка» з різними законами зміни: коефіцієнту, котрий характеризує положення органу керування подачею палива, параметрів регулювання гідромашин гідрооб’ємної передачі, сили тяги на гаку. В ході теоретичного дослідження також встановлюється вплив зміни робочих об’ємів гідромоторів на такі показники, як перепад робочого тиску в гідрооб’ємній передачі, потужність двигуна внутрішнього згорання, коефіцієнту корисної дії трансмісії та буксування коліс трактора при виконанні технологічної операції «оранка» в процесі розгону колісного трактору.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості роботи колісних тракторів з гідрооб'ємно-механічними трансмісіями
    (Луцький національний технічний університет, 2015) Кожушко, Андрій Павлович
    В роботі наведено зміну перепаду робочого тиску в гідрооб’ємній передачі, коефіцієнта корисної дії трансмісії та годинної витрати палива у процесі розгону колісного трактора з гідрооб’ємно-механічними трансмісіями, що працюють за схемою «диференціал на виході», при виконанні технологічної операції «оранка» та різних законах зміни: коефіцієнта, який характеризує положення органу керування подачею палива, параметрів регулювання гідромашин гідрооб’ємної передачі, сили тяги на гаку.
  • Ескіз
    Документ
    Визначення оптимального закону зміни параметрів регулювання гідромашин гідрооб'ємної передачі в процесі розгону колісних тракторів з гідрооб’ємно-механічною трансмісією
    (Сумський національний аграрний університет, 2014) Кожушко, Андрій Павлович
    В даній роботі описано процес визначення оптимальних законів зміни параметрів регулювання гідромашин гідрооб’ємної передачі при розгоні колісних тракторів з гідрооб’ємно-механічними тран- смісіями, що працюють по схемам «диференціал на вході» або «диференціал на виході». У роботі- також представлені результати, отримані вході моделювання процесу розгону колісного трактора з отриманими оптимальними законами зміни параметрів регулювання гідромашин гідрооб'ємної передачі, а саме визначено: перепад робочого тиску в гідрооб'ємної передачі, а також коефіцієнт корисної дії, годинну продуктивності машинно-тракторного агрегату ігодинну витрати палива машинно-тракторного агрегату.
  • Ескіз
    Документ
    Методика експериментального дослідження процесу розгону трактора FENDT 936 VARIO при виконанні польових та транспортних робіт
    (Житомирський державний технологічний університет, 2014) Бондаренко, Анатолій Ігорович; Кожушко, Андрій Павлович; Мітцель, Микола Олександрович; Самородов, Вадим Борисович
    В роботі наведена методика експериментального дослідження впливу прискорення трактора Fendt 936 Vario при русі з усіма ведучими мостами при виконанні польових робіт, усіма і одним ведучим мостом при виконанні транспортних робіт, та варійованою силою тяги на гаку на буксування коліс, описано принцип дії приладів та апаратури, що використовувалися при випробуваннях. Основними з яких є мобільний вимірювальний комплекс, що розроблений кафедрою технології машинобудування і ремонту машин Харківського національного автомобільно-дорожнього університету, та електронний динамометр. Описано принцип дії програми для візуалізації отриманих результатів з електронного динамометра.
  • Ескіз
    Документ
    Робота двигуна внутрішнього згоряння та безступінчастої трансмісії в економічному режимі для тракторів серії ХТЗ-170/240К
    (НТУ "ХПІ", 2017) Самородов, Вадим Борисович; Кальченко, Борис Іванович; Ребров, Олексій Юрійович; Кожушко, Андрій Павлович; Чернишев, Дмитро Олександрович
    В роботі визначено економічний режим роботи двигунів внутрішнього згоряння Д.260.4S2, ЯМЗ-238 та Volvo TAD 721 VE, якими оснащено колісні трактори серії ХТЗ-170/240К, зокрема, встановлено такі показники, як питома та часова витрата палива, ефективна потужність двигуна внутрішнього згоряння. Встановлено показники крутного моменту та частоти обертання колінчастого валу в економічному режимі роботи двигунів внутрішнього згоряння. Приведено математичну модель трансмісії, яка дозволяє описувати елементи трансмісії машинно-тракторного агрегату. Сформовано математичний підхід для визначення узгодженої роботи двигуна внутрішнього згоряння в економічному режимі та безступінчастої трансмісії для тракторів серії ХТЗ-170/240К.