Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5257

Офіційний сайт кафедри https://web.kpi.kharkov.ua/ait/

Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування" (первісна назва – кафедра "Тракторобудування") створена разом із Харківським тракторним заводом у 1930 році у складі новоствореного автотракторного факультету (пізніше – факультет транспортного машинобудування). Засновником кафедри "Автомобіле- і тракторобудування" був академік, доктор технічних наук, професор Медведєв Михайло Іванович, який очолював кафедру з 1930 по 1962г.

У 1972 році на базі кафедри "Автомобіле- і тракторобудування" було створено спеціальну кафедру "Колісні і гусеничні машини" для підготовки спеціалістів з танкобудування.

Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування" за роки її існування внесла гідний внесок у становлення і розвиток наукової думки в області теорії автомобілів і тракторів.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 3 доктори технічних наук, 8 кандидатів технічних наук, 1 співробітник має звання професора, 7 – звання доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка ефективності системи RoadAR для розпізнавання дорожніх знаків
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2015) Блажко, А. Ю.; Селевич, Сергій Геннадійович
  • Ескіз
    Документ
    Шляхи підвищення ефективності розпізнавання дорожніх знаків
    (НТУ "ХПІ", 2015) Селевич, Сергій Геннадійович
    Виконано огляд color–based, shape–based та machine learning підходів до ідентифікації дорожніх знаків у системах розпізнавання дорожніх знаків TSR. Виділено перелік та наведені приклади факторів, що впливають на достовірність розпізнавання. Пропонується логіка використання бази даних GPS координат та назв дорожніх знаків разом із системою GPS навігації та подальшим застосуванням модифікацій перетворень Хаффа для підвищення ефективності розпізнавання. Наведені атрибути класифікації результатів розпізнавання дорожніх знаків.