Кафедра "Міжкультурна комунікація та іноземна мова"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3952

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/mkia

Кафедра "Міжкультурна комунікація та іноземна мова" була відкрита 2 лютого 2004 року.

Кафедра ставить за мету отримання студентами інтегрованих знань у сфері іноземних мов, міжкультурної комунікації, Інтернет-комунікації, медіа-комунікації та PR-комунікації.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту міжнародної освіти Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Кафедрою створена мережа міжнародного партнерства, до якої було залучено понад 20 зарубіжних університетів, організацій та професійних фундацій. Унікальний досвід, здобутий проєктною командою кафедри в межах міжнародного співробітництва, дає підставу вважати її конкурентоспроможною на ринку освітніх послуг, яка здійснює навчальну діяльність на рівні міжнародних стандартів.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 1 доктор філологічних наук, 1 доктор психологічних наук, 8 кандидатів філологічних наук; 1 співробітник має звання професора, 4 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Gender differences in netspeak
    (Кримський науковий центр НАН України і МОН України, 2002) Goroshko, Olena; Sokolinskaya, Olena
    Статья посвящена анализу гендерных особенностей коммуникации в Интернет. Анализируются гендерные аспекты коммуникации в чатах, электронной почте, в виртуальных Интернет-играх (MUDs) на примере англоязычной виртуальной среды. Высказывается предположение о социальной обусловленности этих различий и о тенденции их постепенного уменьшения. В статье рассматриваются также методические аспекты, связанные с применением технологий дистанционного обучения и Интернет в учебном процессе.
  • Ескіз
    Документ
    Gender equity through gender teaching online
    (Global University Network for Innovation, 2008) Goroshko, Olena
    Gender equity in higher education is more than putting women on equal footing with men. It is eliminating barriers to participation and stereotypes that limit the opportunities and choices for both sexes. Gender equity is about enriching classrooms, widening opportunities, and expanding choices for all students. And I consider that this supposition can be applied not only to the education but all rhetoric of everyday life. Thus, the goal of gender education is not only to provide students with proper knowledge, but deconstruct stereotypes in their thinking and behaviour. Hence, all courses about gender issues must be based on the principle “explain to me – and I will forget; show me – and I will remember; let me participate – and I will understand”. The teaching methodology in subject-orientated (gender) class first of all must be targeted at active student-centered learning (learning by doing and changing by learning).
  • Ескіз
    Документ
    Differentiation in Male and Female Speech Styles
    (Open Society Institute, Hungary, 1999) Goroshko, Olena
    Работа посвящена поиску и анализу особенностей и закономерностей вербального поведения человека, которые обусловлены его биологическим полом. Основным в работе выступает теоретико-экспериментальный подход к исследованию характерологических особенностей речи мужчин и женщин.