Кафедра "Міжкультурна комунікація та іноземна мова"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3952

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/mkia

Кафедра "Міжкультурна комунікація та іноземна мова" була відкрита 2 лютого 2004 року.

Кафедра ставить за мету отримання студентами інтегрованих знань у сфері іноземних мов, міжкультурної комунікації, Інтернет-комунікації, медіа-комунікації та PR-комунікації.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту міжнародної освіти Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Кафедрою створена мережа міжнародного партнерства, до якої було залучено понад 20 зарубіжних університетів, організацій та професійних фундацій. Унікальний досвід, здобутий проєктною командою кафедри в межах міжнародного співробітництва, дає підставу вважати її конкурентоспроможною на ринку освітніх послуг, яка здійснює навчальну діяльність на рівні міжнародних стандартів.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 1 доктор філологічних наук, 1 доктор психологічних наук, 8 кандидатів філологічних наук; 1 співробітник має звання професора, 4 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 112
  • Ескіз
    Документ
    Psychological science challanges in modern digital training environment
    (Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди, 2019) Sergeyeva, Tetyana V.; Barber, John
    The article is devoted to the efficiency of students’ cognitive and personality development within University traditional training and e-learning online that are based on the subject-centred or human-centred models. The research relevance is explained by the unprecedented growth of the digital mode of knowledge acquisition that has revealed misbalance between new technical possibilities and psycho-pedagogical competence of training courses developers. An urgent need of interdisciplinary interaction aimed at the training environment creation with consideration of the psychological laws of human memory and thinking functioning appeared. It is proposed the working human-centred model of students’ cognitive and personal development under condition of system e-learning online that is built on the bases of psycho-pedagogical laws of eco-humanistic self-development. The research is based on the longitude training experiment that was organized within real university training including e-learning online. The results were processed mathematically. The efficiency of the cognitive development was measured by the complexity of the individual sense-cognitive scheme formed within training, by the level of metacognitive competence, by the efficiency of subject task solving. The efficiency of the personality development was measured by the level of personal sense development, abilities and qualities that are professionally, socially and existentially significant. The results obtained proved advantage of the training that is based on the psycho-pedagogical student-centred model over the subject-centred training. The developmental effect of the human-centred e-learning has left behind the subject-centred training supported by platforms with orientation to their technical capability.
  • Ескіз
    Документ
    Механізми формування розумових мовленнєвих дій у процесі навчання іноземної мови
    (Класичний приватний університет, 2019) Сергеєва, Тетяна Вікторівна; Назимко, О. В.
    У статті аналізуються та виносяться на розгляд основні теоретичні підходи наявного у вітчизняній і зарубіжній психології розуміння розумових мовленнєвих дій у процесі навчання іноземної мови. Розкрито основні концепції, підходи та моделі породження та сприйняття мовленнєвого висловлювання. Визначено одиницю мовленнєвої діяльності. Розглянуто процесуальні характеристики мовленнєвих дій усіх видів мовленнєвої діяльності. Зазначено вплив механізму породження та сприйняття іншомовного висловлювання на формування мовленнєвої компетентності.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні виклики українській освіті
    (Приватна фірма "Колегіум", 2019) Сергеєва, Тетяна
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні методики організації самостійної навчальної діяльності студентів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2010) Комова, Галина Володимирівна; Рубцова, Вікторія Вікторівна
  • Ескіз
    Документ
    Система социального кредита Китая как попытка геймификации социального
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Кутянин, Александр Викторович
    Система социального кредита КНР была принята в 2014 году и должна быть имплементирована на национальном уровне в течение 6 лет. На сегодняшний день система находится на стадии реализации пилотных проектов, тем не менее, концепт будущей системы вызывает живой интерес среди исследователей. В статье предпринята попытка понимания системы социального кредита Китая с точки зрении социологии игр как стремления правительства КНР «разыграть» новую государственную культуру путем геймификации социального.
  • Ескіз
    Документ
    Вlended assessment of learning
    (Видавництво Іванченка І. С., 2019) Muzalevska, Ya. A.
  • Ескіз
    Документ
    Використання клоуз-тестів у вивчанні іноземних мов
    (Національний юридичний університет ім. Ярослава Мудрого, 2019) Музалевська, Яніна Анатоліївна
  • Ескіз
    Документ
    Види контролю в навчанні іноземним мовам
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Музалевська, Яніна Анатоліївна
  • Ескіз
    Документ
    Алгоритм технічного втілення завдань “AudioRecorder” формату H5P на платформі MOODLE
    (Харківський національний університет будівництва та архітектури, 2019) Музалевська, Яніна Анатоліївна
  • Ескіз
    Документ
    Конвергентність як інновація на медійному ринку України. Конвергентні медіа
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2016) Ярошенко, О. В.; Павлова, Людмила Василівна