Кафедра "Міжкультурна комунікація та іноземна мова"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3952

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/mkia

Кафедра "Міжкультурна комунікація та іноземна мова" була відкрита 2 лютого 2004 року.

Кафедра ставить за мету отримання студентами інтегрованих знань у сфері іноземних мов, міжкультурної комунікації, Інтернет-комунікації, медіа-комунікації та PR-комунікації.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту міжнародної освіти Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Кафедрою створена мережа міжнародного партнерства, до якої було залучено понад 20 зарубіжних університетів, організацій та професійних фундацій. Унікальний досвід, здобутий проєктною командою кафедри в межах міжнародного співробітництва, дає підставу вважати її конкурентоспроможною на ринку освітніх послуг, яка здійснює навчальну діяльність на рівні міжнародних стандартів.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 1 доктор філологічних наук, 1 доктор психологічних наук, 8 кандидатів філологічних наук; 1 співробітник має звання професора, 4 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Публікація
    Development of methods for planning the cost of industrial production and ways to reduce it
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Chernyshenko, O.; Kobeleva, Tetyana; Poliakova, T.
    In the current market economy conditions, the effectiveness of industrial enterprises largely depends on their ability to compete, which is closely linked to the cost of production. In this context, the planning of industrial goods' costs becomes a key aspect that influences pricing, profitability, and consequently, the stable financial position of the company. The relevance of developing effective cost planning methods and finding ways to reduce them is undoubted and driven by the need to increase competitiveness in domestic and international markets.
  • Ескіз
    Публікація
    Проблемні моменти інноваційної діяльності у практичній площині сьогодення в аспекті кадрової безпеки
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Гармаш, Сергій Володимирович; Дюжев, Віктор Геннадійович; Сусліков, Станіслав Вячеславович
    Основною задачею статті є виявлення проблемних моментів при можливому практичному втіленні інноваційних проектів в аспекті взаємопов’язаних процесів, а саме – в аспекті збереження людського капіталу. Слід зазначити, що проблемам інноваційного розвитку підприємств присвячено багато робіт вітчизняних і закордонних науковців та практиків, але швидкоплинні зміни у зовнішньому та внутрішньому середовищах вітчизняних підприємств на сучасному етапі їхнього існування вносять значні корективи у впровадження інновацій. На прикладі інноваційного проекту відбудови міста висвітлено проблемні моменти практичного втілення цього проекту. По-перше, значний відтік населення за кордон у наслідок бойових дій на території України буде однією з причин нестачі працездатного населення в країні. По-друге, втрата кадрового потенціалу на перспективу ставить під сумнів швидку відбудову економіки і, як наслідок, - збільшення надходжень до бюджету. А як відомо, позики закордонних інвесторів на втілення інноваційних проектів слід повертати з відсотками. По-третє, "… оскільки персонал є одночасно як об’єктом, так і суб’єктом управління, то цілеспрямоване моральне та інтелектуальне зубожіння працездатного населення країни є як причиною, так і наслідком занепаду не тільки менеджменту окремих підприємств, а й деградації українського суспільства. Молоде покоління "споживачів з кліповим мисленням" втрачає ціннісні орієнтири, а впровадження принципу "негативної селекції" не тільки у владі, а і в українських інституціях усіх рівнів, непотизм та корупція сприяють подальшій деградації українського суспільства в цілому".
  • Ескіз
    Публікація
    Social advertising as a tool of social marketing and a way to form a positive brand image
    (Akademické sdružení MAGNANIMITAS, Czech Republic, 2022) Agalarova, Karina; Zemliakova, Olena; Miroshnik, Maria; Kitchenko, Olena; Mironenko, Nadezda; Reshetniak, Natalia; Kuzmenko, Oleksandr
    The relevance of the study of social advertising as one of the streams of mass media focused on the humanization of public relations, which some authors even call the “information branch of social work”, increases as the reforms taking place in many countries increase their social content. The fact is that the stabilization of political life, an increase in the efficiency of the economy, and successful administrative and legal reforms are accompanied, unfortunately, by crisis phenomena in the social sphere, including the following: a deterioration in the demographic situation, a fall in moral and ethical values, and excessive stratification in property, incomes, access to healthcare services, etc.. In these conditions, social advertising becomes the most important factor in optimizing the process of social development in the public mind. At the same time, social advertising, designed to generate the creation and dissemination of socially significant values, acts as an essential element of information support for a civil society that is developing with great difficulties, at the same time bringing practical benefits to companies which are practicing social advertising in the framework of social PR and CSR programs.
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості організації зв'язків з громадськістю для диверсифікованої компанії
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Брінь, Павло Володимирович; Грицовець, Альона Валентинівна; Меченкова, Наталія Михайлівна
    У статті розглянуто теоретико-методичні засади зв'язків з громадськістю та використання цього інструменту стратегічного маркетинг менеджменту для підвищення ефективності діяльності підприємства. Основною метою статті є дослідження організації зв'язків з громадськістю для диверсифікованої компанії на рівні корпоративної стратегії. У статті авторами доведено, що функції зв’язків з громадськістю розрізняються в залежності від рівня стратегії підприємства; традиційні підходи до зв'язків з громадськістю, як правило, зосереджуються на підтримці загального позитивного ставлення до компанії або її підрозділів, в той же час корпоративна стратегія диверсифікованої компанії повинна включати в себе окреме специфічне коло завдань зв'язків з громадськістю. У статті проведено аналіз позитивних та негативних рис диверсифікації. У якості позитивних рис диверсифікації виділено те, що при втіленні стратегії диверсифікації, по-перше, може існувати стратегічна відповідність між існуючим і новим різновидами бізнесу фірми, що є джерелом додаткової конкурентної переваги, по-друге, з'являється можливість маневрування інвестиціями в межах портфеля бізнесу фірми, по-третє, зменшується залежність фірми від діяльності на одному цільовому ринку. До недоліків стратегії диверсифікації можна від нести: складність пошуку резервного капіталу для освоєння нового виробництва, потреба у отриманні нових знань і навичок управлінського персоналу. Диверсифікована компанія потребує включення специфічних елементів зв'язків з громадськістю до власної корпоративної стратегії , а саме інформаційної підтримки дій щодо поглинання інших компаній, отримання синергічного ефекту та переливу ресурсів корпорації в найбільш перспективні галузі. У статті обґрунтовано, що основними елементи зв'язків з громадськістю на рівні корпоративної стратегії п овинні є подоланням опору з боку персоналу та суспільства щодо поглинання інших компаній; використання позитивного іміджу компанії для розвитку нового бізнесу та зменшення негативних наслідків закриття неефективних підрозділів компанії.
  • Ескіз
    Публікація
    Зв'язки з громадськістю як необхідний елемент корпоративної соціальної відповідальності
    (Східноукраїнський інститут економіки та управління, 2020) Брінь, Павло Володимирович; Меченкова, Наталія Михайлівна