Кафедра "Міжкультурна комунікація та іноземна мова"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3952

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/mkia

Кафедра "Міжкультурна комунікація та іноземна мова" була відкрита 2 лютого 2004 року.

Кафедра ставить за мету отримання студентами інтегрованих знань у сфері іноземних мов, міжкультурної комунікації, Інтернет-комунікації, медіа-комунікації та PR-комунікації.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту міжнародної освіти Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Кафедрою створена мережа міжнародного партнерства, до якої було залучено понад 20 зарубіжних університетів, організацій та професійних фундацій. Унікальний досвід, здобутий проєктною командою кафедри в межах міжнародного співробітництва, дає підставу вважати її конкурентоспроможною на ринку освітніх послуг, яка здійснює навчальну діяльність на рівні міжнародних стандартів.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 1 доктор філологічних наук, 1 доктор психологічних наук, 8 кандидатів філологічних наук; 1 співробітник має звання професора, 4 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Развитие межкультурной языковой компетенции через интернет-коммуникацию
    (Міжнародний гуманітарний університет, 2016) Полоусова, Наталья Владимировна; Неустроева, Гелена Олеговна
    Статья посвящена анализу особенностей использования и проектирования языковой парасреды (греч. "рara" – рядом, возле) как образующего элемента коммуникативно-ориентированного обучения иностранным языкам через интернет-коммуникацию. Объектами исследования выступают англоязычные блоги и интернет-пейджер программа.
  • Ескіз
    Документ
    Блог как инструмент корпоративной коммуникации
    (Видавничий дім Дмитра Бураго, 2016) Землякова, Елена Александровна; Шахматова, Елена Викторовна
    В статье рассматриваются жанровые и коммуникативные особенности корпоративного блога как гипер-жанра корпоративной коммуникации. Авторы анализируют жанровую модель корпоративного блога. Делается вывод о том, что в рамках блога осуществляется комплексное информационное воздействие на адресата, и все составляющие блога должны анализироваться в комплексе.
  • Ескіз
    Документ
    Использование паралингвистических средств в корпоративной интернет-коммуникации (на примере постов англоязычных корпоративных блогов)
    (НТУ "ХПИ", 2013) Полоусова, Наталья Владимировна
    Статья посвящена анализу особенностей использования паралингвистических средств в корпоративной интернет-коммуникации. Объектом исследования выступают англоязычные корпоративные блоги. Авторы относят тексты корпоративных блогов к поликодовым текстам