Кафедра "Право"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3013

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/pravo

Кафедра "Право" створена в 1998 році задля розширення та поглиблення правових знань серед студентської молоді. Це був перший досвід створення правової кафедри у технічному закладі вищому освіти. Раніше правові дисципліни викладалися на кафедрі "Соціологія та право".

Першою завідувачкою кафедри "Право" стала Перевалова Людмила Вікторівна, кандидат філософських наук, на той час доцент.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють 5 кандидатів юридичних, філософських, педагогічних та економічних наук; 5 співробітників мають звання доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Публікація
    Нормативно-правова база та принципи сталого розвитку підприємства
    (Одеський національний технологічний університет, 2024) Ткачов, Максим Михайлович; Ткачова, Надія Петрівна
    В доповіді визначено, що реалізація концепції сталого розвитку на підприємстві потребує інтеграції економічних, екологічних та соціальних принципів у стратегію та операційну діяльність. Важливо дотримуватися міжнародних та національних нормативних вимог, забезпечуючи при цьому сталий розвиток бізнесу
  • Ескіз
    Публікація
    Просування туристичного бузнесу засобами інтернет-реклами
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Косенко, Софія Андріївна; Ткачов, Максим Михайлович; Ткачова, Надія Петрівна
    Визначено, що використання мережі Інтернет є дуже показовим для сучасного туристичного бізнесу, оскільки з його допомогою туристичні підприємства можуть у найкоротші терміни сповіщати потенційних клієнтів про наявність турів, пропоновані маршрути подорожей та їх екскурсійне забезпечення, всілякі бонуси та знижки на обслуговування тощо. У зв'язку з важливістю цих аспектів туристичної діяльності, все більше число туристичних агентств використовують Мережу в рекламних цілей
  • Ескіз
    Публікація
    Можливості інтернет-реклами в сфері туризму
    (Державний біотехнологічний університет, 2024) Косенко, Софія Андріївна; Ткачов, Максим Михайлович; Ткачова, Надія Петрівна
    Визначено, що туризм сьогодні - це глобальний комп'ютеризований бізнес за участю великих авіакомпаній, міжнародних готельних мереж і туристичних корпорацій, успішне функціонування якого неможливо уявити без використання інтернет-реклами. Успішна розробка і використання його основних видів (контекстний, банерний, поштовий) дає можливість задовольнити рекламні потреби учасників туристичного ринку зі значною економією часу і коштів, дає можливість туристичним агентствам-рекламодавцям.
  • Ескіз
    Публікація
    Management of relations with enterprise stakeholders based on value approach
    (ТОВ "Консалтингово-видавнича компанія "Ділові перспективи", 2021) Pererva, P. G.; Kobielieva, T. O.; Tkасhovа, Nаdiia Petrivna; Tkachov, M. M.; Diachenko, T. A.
    Significant transformations in economic relations and increased competition have posed enterprises with extremely complex tasks in the field of corporate governance. Mainly it concerns the systems of corporate governance, in which the principles of vertical organization are losing relevance, and the effectiveness of management largely depends on the balance of interests of participants (stakeholders) who can actively influence the production and commercial policy of the enterprise to distribute its resources in their favor. The study aims to develop proposals to ensure the effective interaction of the enterprise with stakeholders, based on establishing an optimal balance of material (value) interests, allowing achieving a reduction of risks that threaten the development of the enterprise. Thus, it was proposed to determine the total value of the commercial results of the enterprise, taking into account the real contribution, which is provided by the relations with one or another stakeholder. A similar approach is implemented to determine the share of the value of the corresponding stakeholder, which is ensured by its relationship with this enterprise. In addition to the value of the enterprise itself, the proposed models explicitly determine the value benefits of stakeholders and disclose a list of the main controlling factors: the volumes of resources supplied and consumed by the parties, their relative values, the structure of resource flows, etc. As an example, using the developed recommendations, the circle of the most influential stakeholders of the Ukrainian enterprise – PJSC KhTP – was studied. This approach allows an industrial enterprise to rank stakeholders by value, to analyze the dynamics of the structure and parameters of material and financial resources flows of the enterprise and its stakeholders.