Вісник № 32

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/9316

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження впливу торгової марки на споживчий попит і результати ринкової діяльності фірми
    (НТУ "ХПІ", 2014) Тихонова, А. В.
    У статті проаналізовано вплив торгової марки на конкурентоспроможність товарів, на споживчий попит та підвищення результатів ринкової діяльності фірми. Розглянуті функції товарного знаку та вигоди торгової марки для виробника та споживача. Зроблені висновки щодо особливостей застосування концепції брендингу на вітчизняному ринку.
  • Ескіз
    Публікація
    Розробка моделі оцінки рівня конкурентоспроможності підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2014) Мірошник, Марія Володимирівна; Кобєлєв, Валерій Миколайович
    Проаналізовані основні макроекономічні показники України, визначено, що низька конкурентоспроможність вітчизняних товаровиробників і країни в цілому - це проблема економічної безпеки держави. Конкретизовано падіння рейтингу глобальної конкурентоспроможності країни на 11 позиций, з 73 до 84, з показником 4.05 бали з 7 можливих. Побудована модель оцінки рівня конкурентоспроможності підприємства,яка заснована на групах показників, що характеризують його потенційні можливості, ступінь задоволення вимог ринку і фінансові результати господарської діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток підприємств машинобудівного комплексу на основі кластерного підходу
    (НТУ "ХПІ", 2014) Мехович, Сергій Анатолійович; Пахомова, І. В.
    В статті аналізуються кластерний підхід, вплив кластерного підходу на підвищення ефективності розвитку підприємств машинобудування. Визначення механізму об’єднання машинобудівних підприємств у кластери та розвитку кластерів підприємств.
  • Ескіз
    Документ
    Науково-теоретичні основи ефективності
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2014) Майстро, Руслана Григорівна; Щербак, Юлія Сергіївна
    Досліджено теоретичні основи поняття «ефективність» та його суті, здійснено аналіз визначення поняття «ефективності» та «ефективності роботи підприємства» різними авторами, досліджено напрями підвищення ефективності діяльності підприємства, системи оцінки ефективності роботи підприємства та основні підходи до визначення ефективності організацій.