Кафедра "Управління проєктами в інформаційних технологіях"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3207

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/pm

У 2024 році змінено назву кафедри "Стратегічного управління". Нова назва "Управління проєктами в інформаційних технологіях" (наказ №209Д від 29.05.2024 р.)

За наказом ректора професора Л. Л. Товажнянського в Національному технічному університеті “Харківський політехнічний інститут” у 2000 році була заснована перша в Україні кафедра "Стратегічне управління". Першим її завідувачем став доктор технічних наук Ігор Володимирович Кононенко.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту комп'ютерних наук та інформаційних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Колектив кафедри має значний досвід консалтингу та проведення тренінгів для бізнес структур та органів влади.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 1 доктор технічних наук; 7 кандидатів наук: 6 – технічних , 1 – економічних; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки щодо структури та змісту пояснювальних записок дипломних робіт бакалавра за спеціальністю 122 "Комп'ютерні науки"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Гринченко, Марина Анатоліївна; Кононенко, Ігор Володимирович; Лобач, Олена Володимирівна; Копп, Андрій Михайлович; Шуба, Ірина Володимирівна
    Методичні вказівки містять опис вимог до обов’язкової структури та мінімального змісту пояснювальних записок дипломних робіт бакалавра, студентів, які навчаються за спеціальністю 122 «Комп’ютерні науки» освітньої програми «Комп’ютерні науки».
  • Ескіз
    Документ
    Технологія аналізу проблемних ситуацій та прийняття управлінських рішень
    (2021) Гринченко, Марина Анатоліївна; Пономарьов, Олександр Семенович; Лобач, Олена Володимирівна; Харченко, Алла Олександрівна
    Подано виклад щодо практики управління проєктами у процесі виконання яких час від часу можуть виникати складні проблемні ситуації, які істотно ускладнюють діяльність проєктної команди і вимагають деяких змін. Всі ці неочікувані, найчастіше небажані прояви проблемних ситуацій, потребують ретельного аналізу, результати якого дозволяють визначити й реалізувати адекватне управлінське рішення. Розглянуто порядок аналізу проблемної ситуації, підготовки і прийняття рішення та моделі поведінки керівника у процесі прийняття рішення. Для студентів денної та заочної форми навчання з освітньої програми «Управління проєктами у сфері інформаційних технологій».
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з дисципліни "Алгоритми та структури даних"
    (2023) Гринченко, Марина Анатоліївна; Мошко, Євгенія Олександрівна
    Дисципліна «Алгоритми та структури даних» присвячена формуванню системи мислення, вмінню проєктувати алгоритми і структури даних. Мета викладання і завдання дисципліни – формування у студентів системи знань про базові структури даних і основні обчислювальні алгоритми, а також придбання практичних навичок з проєктування, розроблення та аналізу алгоритмів, оцінювання їх ефективності та складності. Компетентності, які потрібен володіти студент:  здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях, знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності;  здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями;  здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел;  здатність до побудови логічних висновків, використання моделей алгоритмічних обчислень, проектування, розроблення та аналізу алгоритмів, оцінювання їх ефективності та складності, розв’язності та нерозв’язності алгоритмічних проблем для адекватного моделювання предметних областей і створення програмних та інформаційних систем. Результати навчання:  знати основні алгоритми та структури даних;  знати базові поняття теорії алгоритмів, понять часової та просторової складності алгоритмів для адекватного моделювання предметних областей і створення програмних та інформаційних систем;  використовувати основні алгоритми та структури даних, розробляти та аналізувати алгоритми, оцінювати їх ефективність та складність. Методичні вказівки призначені для студентів денної форми навчання спеціальності 122 «Комп’ютерні науки». Методичні вказівки є частиною загального методичного забезпечення виконання лабораторних робіт студентами денної форми навчання інституту комп’ютерних наук та інформаційних технологій.
  • Ескіз
    Документ
    Project team management model under risk conditions
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Rohovyi, Mykyta Antonovych; Grinchenko, Marina Anatoliyvna
    The paper examines the state of the problem of the influence of risks on the project team's work process. The processes of the team's work during the implementation of the project sprint are defined. The authors identified risk factors that affect the effectiveness of the project team. An analysis of modern approaches was carried out and three directions were identified, which represent the research of project team management processes under conditions of risk. A comprehensive reference model of project team management under risk conditions is proposed in the form of a framework. It reflects the interrelationship of four models: the project team behavior model, the model for assessing the quality of the formation of sprint tasks, the model for determining the distribution of tasks in the project team, and the model for the formation of recommendations. The project team evaluates the text description of the task, obtained from the information system, using the sprint task formation quality assessment model. Natural language processing methods are used to create a model for evaluating the quality of forming sprint tasks, which combine the method of processing text information and the method of learning based on precedents, which allows taking into account the previous experience of the team and its behavior. The project team behavior model allows taking into account the risks of irrational work organization during the sprint. The behavior of the project team is analyzed using Process Mining methods. The case representation model allows the project team to store and reuse knowledge and experience based on simulation modeling and reinforcement learning approaches. It allows the team to determine and evaluate possible options for the distribution of tasks and resources in the team in accordance with the reduction of possible risks. The central element of the proposed framework is the model of recommendations used in decision-making. It provides the project team with the necessary information for effective decision-making in terms of risks in project management. The proposed framework provides an opportunity to reduce the impact of the risks of non-fulfillment of project tasks during the sprint. Further studies of the task of managing the project team under conditions of risk should be directed to the development of specified models of the proposed framework.
  • Ескіз
    Документ
    Development of test management system software products
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Grinchenko, Marina Anatoliyvna; Repenko, A. V.