Кафедра "Управління проєктами в інформаційних технологіях"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3207

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/pm

У 2024 році змінено назву кафедри "Стратегічного управління". Нова назва "Управління проєктами в інформаційних технологіях" (наказ №209Д від 29.05.2024 р.)

За наказом ректора професора Л. Л. Товажнянського в Національному технічному університеті “Харківський політехнічний інститут” у 2000 році була заснована перша в Україні кафедра "Стратегічне управління". Першим її завідувачем став доктор технічних наук Ігор Володимирович Кононенко.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту комп'ютерних наук та інформаційних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Колектив кафедри має значний досвід консалтингу та проведення тренінгів для бізнес структур та органів влади.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 1 доктор технічних наук; 7 кандидатів наук: 6 – технічних , 1 – економічних; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Конспект лекцій "Основи економетріки". Частина 2
    (2023) Харченко, Алла Олександрівна
    Сучасний стан економіки України, розвиток її наукової бази потребує вирішення складних теоретичних і практичних завдань, які вимагають створення і застосування якісно нових напрямків економічної теорії та суміжних наукових дисциплін, тісно пов’язаних з нею. При аналізі соціально-економічних явищ і процесів, які характеризують той чи інший етап розвитку ринкової економіки, доводиться мати справу з різноманітними масовими явищами, виявляти наявні там закономірності та встановлювати подальший хід їх розвитку. Задачу вивчення кількісних сторін масових явищ і процесів в економіці у нерозривному зв’язку з їх якісною стороною якраз і вирішує економетрія (економетрика). Економетріка на основі свого інструментально-теоретичного апарату встановлює (виявляє) причинно-наслідкові зв’язки в досліджуваних економічних системах з метою проведення їх аналізу, діагностування і прогнозування. Економетріка є однією з фундаментальних дисциплін у підготовці бакалаврів з економіки для всіх спеціальностей, побудована на основі математичних та економічних знань, і разом з такими дисциплінами як мікро- та макроекономіка утворює базис сучасної економічної освіти. Конструювання та дослідження економетричних моделей сприяє формуванню у студентів нового економіко-математичного мислення, спрямованого на підготовку фахівців-економістів нової формації.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання практичних робіт з дисципліни "Основи економіки та економетрії"
    (2023) Харченко, Алла Олександрівна
    Цикл практичних робіт з дисципліни «Основи економіки та економетрії» включає 8 робіт, які охоплюють основні теми навчальної програми дисципліни. Основною метою цих робіт є закріплення і перевірка теоретичних, отриманих студентами на лекціях і в результаті самостійного вивчення курсу, а також отримання практичних навичок аналізу стану ринку та навичок побудови та практичного використання економетричних моделей для аналізу та прогнозування економічних явищ. На етапі підготовки до кожної практичної роботи студент повинен уважно ознайомитися з метою, завданням та порядком виконання роботи, а також вивчити необхідний теоретичний матеріал і бути в змозі дати відповіді на контрольні питання, які наведені в кінці кожної роботи. Результат виконання кожної роботи оформляється студентом у вигляді презентації виконаної у пакеті PowerPoint. Презентація повинна містити основні етапи та результати виконання роботи. Захист лабораторної роботи є завершальним етапом роботи над нею.
  • Ескіз
    Документ
    Технологія аналізу проблемних ситуацій та прийняття управлінських рішень
    (2021) Гринченко, Марина Анатоліївна; Пономарьов, Олександр Семенович; Лобач, Олена Володимирівна; Харченко, Алла Олександрівна
    Подано виклад щодо практики управління проєктами у процесі виконання яких час від часу можуть виникати складні проблемні ситуації, які істотно ускладнюють діяльність проєктної команди і вимагають деяких змін. Всі ці неочікувані, найчастіше небажані прояви проблемних ситуацій, потребують ретельного аналізу, результати якого дозволяють визначити й реалізувати адекватне управлінське рішення. Розглянуто порядок аналізу проблемної ситуації, підготовки і прийняття рішення та моделі поведінки керівника у процесі прийняття рішення. Для студентів денної та заочної форми навчання з освітньої програми «Управління проєктами у сфері інформаційних технологій».
  • Ескіз
    Документ
    Hermeneutic aspects of project management
    (Kharkiv National University of Radio Electronics, 2020) Grinchenko, Marina Anatoliyvna; Ponomaryov, O. S.; Lobach, O. V.; Kharchenko, A. O.
    The subject of the article is to determine the hermeneutic aspects in the management of the project team. The hermeneutic aspects of project management should enrich project management technologies and at the same time help relevant specialists to improve the applied methods of project activities. The goal of the article is to determine the tasks of hermeneutics in the general system of project management philosophy, to consider issues of understanding the essence, meaning of the project itself and the nature of the relationship between the customer and the contractors. The objective of the work is to study the hermeneutic aspects of project management, determine the value and place in the general system of behavioral competencies of the project manager, justify the need for a hermeneutic approach in project management and analyze hermeneutic situations in project management practice. Research methods include the principles of the hermeneutic circle, which are the basis of the philosophy of hermeneutics, the application of the hermeneutic approach when using project management technology, approaches to the formation of high socio-psychological competence and understanding of the essence of teamwork, its features and advantages using innovative pedagogical technologies. Methods for solving hermeneutic situations in project management using system analysis technology. Results. At the present stage of social development, design and development of a project management philosophy in general and in its hermeneutic aspects is of great importance. Therefore, in the system of behavioral competencies of the leader, a deep role should be played by his deep understanding of project management technology and the people with whom he has to collaborate. A special role is played by the staging of teaching a behavioral competency course, primarily the clear practical orientation of lectures and an understanding of the degree of conflict and responsibility of potential team members. Conclusions. The spread of project management technology and the constant complication of the content and nature of project tasks put forward new, increased requirements for the quality of their implementation. In turn, this requires a deep understanding by the performers of both the essence of their production functions and tasks, as well as the requirements and expectations of the customer. The systematic application of the hermeneutic approach will allow the leader as a real leader to understand people both in the formation of the team and in the process of team management.