Кафедра "Інформаційні технології і системи колісних та гусеничних машин ім. О. О. Морозова"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1744

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/kgm

Від 2005 року кафедра має назву "Інформаційні технології та системи колісних і гусеничних машин ім. О. О. Морозова", первісна назва – кафедра "Колісні та гусеничні машини".

Кафедра "Колісні та гусеничні машини" створена 2 грудня 1972 року. Ініціатором заснування кафедри був один із творців легендарного танка Т-34, головний конструктор ряду серійних танків (Т-44, Т-54, Т-64) і їхніх модифікацій, доктор технічних наук Олександр Олександрович Морозов, першим завідувачем – доктор технічних наук, професор Віталій Прокопович Аврамов.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 4 кандидата технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 4 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Безступінчасті гідрооб'ємно-механічні трансмісії як невід'ємний елемент сучасних тракторів
    (Севастопольський національний технічний університет, 2012) Самородов, Вадим Борисович; Єпіфанов, Віталій Валерійович; Бондаренко, Анатолій Ігорович
    В роботі визначені переваги та недоліки гідрооб'ємно-механічних трансмісій, оцінено доцільність використання гідрооб'ємно-механічних трансмісій на тракторах.
  • Ескіз
    Документ
    Безступінчасті гідрооб'ємно-механічні трансмісії як невід'ємний елемент сучасних автомобілів, будівельної і спеціальної техніки
    (Севастопольський національний технічний університет, 2012) Самородов, Вадим Борисович; Єпіфанов, Віталій Валерійович; Бондаренко, Анатолій Ігорович
    В роботі визначені переваги та недоліки гідрооб’ємно-механічних трансмісій, області їх застосування, оцінено доцільність використання гідрооб’ємно-механічних трансмісій на автомобілях, будівельній і спеціальній техніці.
  • Ескіз
    Документ
    Головний конструктор важких танків
    (НТУ "ХПІ", 2008) Єпіфанов, Віталій Валерійович; Бєсов, Леонід Михайлович; Єпіфанова, Наталія Віталіївна
    Наведено основні етапи життя і творчої діяльності видатного конструктора танків і машин спеціального призначення Ж. Я. Котіна.
  • Ескіз
    Документ
    Динамічні характеристики прямолінійного руху швидкохідних транспортних машин з урахуванням змінного коефіцієнта опору руху
    (НТУ "ХПІ", 2008) Єпіфанов, Віталій Валерійович; Григоров, Б. В.
    Наведено алгоритм рішення диференційного рівняння руху транспортного засобу з урахуванням залежності коефіцієнта опору прямолінійному руху від швидкості машини. Аналітичні залежності для розрахунку розгінних (динамічних) характеристик одержані шляхом інтегрування диференційного рівняння розгону транспортного засобу з використанням формули Кардано. Представлені результати розрахунку шляху та часу розгону швидкохідної гусеничної машини, наведено аналіз впливу зміни коефіцієнта опору руху на динамічні характеристики.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка ефективності модернізації стандартними методами машин, що плавають
    (НТУ "ХПІ", 2009) Єпіфанов, Віталій Валерійович; Бєлов, В. К.; Веретенніков, Євгеній Олександрович
    Проведена оценка возможности модернизации плавающих машин стандартными методами (увеличение диаметра рабочего колеса водометного движителя) на примере бронетранспортера БТР-3Е. Определена максимальная скорость машины на плаву. Проведены расчеты для определения времени и соответствующего пути разгона машины до максимальной скорости.