Кафедра "Інформаційні технології і системи колісних та гусеничних машин ім. О. О. Морозова"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1744

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/kgm

Від 2005 року кафедра має назву "Інформаційні технології та системи колісних і гусеничних машин ім. О. О. Морозова", первісна назва – кафедра "Колісні та гусеничні машини".

Кафедра "Колісні та гусеничні машини" створена 2 грудня 1972 року. Ініціатором заснування кафедри був один із творців легендарного танка Т-34, головний конструктор ряду серійних танків (Т-44, Т-54, Т-64) і їхніх модифікацій, доктор технічних наук Олександр Олександрович Морозов, першим завідувачем – доктор технічних наук, професор Віталій Прокопович Аврамов.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 4 кандидата технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 4 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Динамическая устойчивость пластинки в нестационарном потенциальном пространственном газовом потоке
    (НТУ "ХПИ", 2012) Пивоваров, Д. Б.; Аврамов, К. В.
    Для описания давлений, действующих на колеблющуюся пластинку, применяется метод дискретных вихрей. Колебания пластинки описываются системой обыкновенных дифференциальных уравнений. Исследуется влияние следа, возникающего за колеблющейся пластинкой, на области динамической неустойчивости. Полученные результаты сравниваются с данными, рассчитанными с помощью программного комплекса ANSYS.
  • Ескіз
    Документ
    Собственные колебания параболических обтекателей ракет-носителей
    (НТУ "ХПИ", 2013) Чернобрывко, М. В.; Аврамов, К. В.; Романенко, В. Н.; Кочуров, Р. Е.; Батутина, Т. Я.
    В работе рассматривается модель свободных колебаний параболических обтекателей ракет-носителей, которые моделируются тонкими оболочками. Для исследования колебаний конструкции выводится кинетическая и потенциальная энергии параболической оболочки. Для исследования колебаний применяется метод Релея-Ритца. Результаты численных исследований сравниваются с данными, рассчитанными с помощью программного комплекса ANSYS.