Кафедра "Інформаційні технології і системи колісних та гусеничних машин ім. О. О. Морозова"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1744

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/kgm

Від 2005 року кафедра має назву "Інформаційні технології та системи колісних і гусеничних машин ім. О. О. Морозова", первісна назва – кафедра "Колісні та гусеничні машини".

Кафедра "Колісні та гусеничні машини" створена 2 грудня 1972 року. Ініціатором заснування кафедри був один із творців легендарного танка Т-34, головний конструктор ряду серійних танків (Т-44, Т-54, Т-64) і їхніх модифікацій, доктор технічних наук Олександр Олександрович Морозов, першим завідувачем – доктор технічних наук, професор Віталій Прокопович Аврамов.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 4 кандидата технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 4 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка можливості використання магнітореологічних еластомірів в якості пружних елементів підвіски транспортних засобів
    (НТУ "ХПІ", 2015) Дущенко, Владислав Васильович; Агапов, Олег Миколайович
    Проведено аналіз фізико-хімічних властивостей і характеристик магнітореологічних еластомірів та діапазону зміни їх модуля пружності і модуля зсуву. Розглянуто вплив параметрів магнітної частини і еластомірної матриці та наявність побічних ефектів. Зроблено висновок про можливість застосування даних еластомірів у якості пружних елементів з характеристиками, що керуються, у підвісці транспортних засобів. Намічені напрямки подальших досліджень з метою урахування специфіки експлуатації транспортних засобів та створення працездатних вузлів.
  • Ескіз
    Документ
    До питання використання магнітореологічних еластомірів в якості демпфіруючих пристроїв підвіски транспортних засобів
    (НТУ "ХПІ", 2015) Дущенко, Владислав Васильович; Агапов, Олег Миколайович
    Проведено аналіз фізико–хімічних властивостей і характеристик магнітореологічних еластомірів. Розглянуто вплив параметрів магнітної частини і еластомірної матриці на модуль втрат та діапазон його зростання під дією магнітного поля, що керує. Зроблено висновок про можливість застосування магнітореологічних еластомірів у якості демпфіруючих пристроїв з характеристиками, що керуються, у підвісці транспортних засобів. Намічені напрямки подальших досліджень з метою урахування специфіки експлуатації транспортних засобів та створення працездатних вузлів.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості розрахунку торсіонної підвіски транспортних засобів
    (НТУ "ХПІ", 2014) Дущенко, Владислав Васильович; Агапов, Олег Миколайович
    Розглянуто особливості розрахунку параметрів торсіонної підвіски транспортних засобів, що до забезпечення максимального динамічного ходу, при заданій довжині торсіона, відповідно до необхідної приведеної жорсткості підвіски. Методика дозволяє підвищити точність розрахунків параметрів торсіонної підвіски, що позитивно позначиться на плавності ходу транспортного засобу.
  • Ескіз
    Документ
    Методика розрахунку параметрів двоступінчастих пневмогідравлічних ресор систем підресорювання транспортних засобів
    (НТУ "ХПІ", 2014) Дущенко, Владислав Васильович; Агапов, Олег Миколайович
    Пропонується методика розрахунку заправних тисків і об’ємів пневмоціліндрів та побудови пружних характеристик двоступінчастих пневмогідравлічних ресор підвіски транспортних засобів, відповідно до необхідної приведеної жорсткості та з урахуванням змінної величини силового та кінематичного чисел підвіски. Методика дозволяє підвищити точність розрахунків параметрів ресор та забезпечити розташування власних частот коливань підресореного корпусу у необхідних межах, що позитивно позначиться на плавності ходу транспортного засобу.
  • Ескіз
    Документ
    Вибір кінематичної схеми та попередній розрахунок гідропневматичної підвіски колісних бронетранспортерів
    (НТУ "ХПІ", 2013) Дущенко, Владислав Васильович; Агапов, Олег Миколайович; Горбенко, Ю. В.
    Проведено аналіз та вибрано кінематичну схему гідропневматичної підвіски колісних бронетранспортерів, що задовольняє сформульованим вимогам. Проведено попередній розрахунок одноступінчастої пневмогідравлічної ресори, вибрано заправний тиск і об’єм пневмокамери та побудовано пружну характеристику підвіски для двох крайніх значень показника політропи. Одержано початковий вектор проектних параметрів для проведення подальшої параметричної оптимізації.