Кафедра "Інформаційні технології і системи колісних та гусеничних машин ім. О. О. Морозова"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1744

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/kgm

Від 2005 року кафедра має назву "Інформаційні технології та системи колісних і гусеничних машин ім. О. О. Морозова", первісна назва – кафедра "Колісні та гусеничні машини".

Кафедра "Колісні та гусеничні машини" створена 2 грудня 1972 року. Ініціатором заснування кафедри був один із творців легендарного танка Т-34, головний конструктор ряду серійних танків (Т-44, Т-54, Т-64) і їхніх модифікацій, доктор технічних наук Олександр Олександрович Морозов, першим завідувачем – доктор технічних наук, професор Віталій Прокопович Аврамов.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 4 кандидата технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 4 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Проектно-технологически-производственное обеспечение тактико-технических характеристик боевых бронированных машин: подходы, модели и методы
    (НТУ "ХПИ", 2017) Хлань, Александр Владимирович; Малакей, Андрей Николаевич; Ткачук, Николай Анатольевич; Зарубина, Алла Александровна; Грабовский, Андрей Владимирович; Танченко, Андрей Юрьевич; Васильев, Антон Юрьевич; Литвиненко, А. В.; Набоков, Анатолий Владимирович; Посохов, Виталий Владимирович
    В статье изложены общие подходы, методы и модели для проектно-технологично-производственного обеспечения тактико-технических характеристик боевых бронированных машин (ТТХ). ТТХ рассматриваются как результат технических решений на этапах проектирования, технологической подготовки и производства. Реакция элементов боевых бронированных машин на действие поражающих факторов моделируется системой дифференциальных уравнений, в которую интегрируются варьируемые параметры. Целенаправленное изменение этих параметров приводит к улучшению ТТХ боевых бронированных машин.