Кафедра "Інформаційні технології і системи колісних та гусеничних машин ім. О. О. Морозова"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1744

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/kgm

Від 2005 року кафедра має назву "Інформаційні технології та системи колісних і гусеничних машин ім. О. О. Морозова", первісна назва – кафедра "Колісні та гусеничні машини".

Кафедра "Колісні та гусеничні машини" створена 2 грудня 1972 року. Ініціатором заснування кафедри був один із творців легендарного танка Т-34, головний конструктор ряду серійних танків (Т-44, Т-54, Т-64) і їхніх модифікацій, доктор технічних наук Олександр Олександрович Морозов, першим завідувачем – доктор технічних наук, професор Віталій Прокопович Аврамов.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 4 кандидата технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 4 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Совершенствование математических и численных моделей напряженно-деформированного состояния элементов бронекорпусов при действии ударной волны
    (НТУ "ХПИ", 2012) Литвиненко, А. В.; Ткачук, Николай Анатольевич; Васильев, Антон Юрьевич; Литвин, Б. Я.; Шейко, А. И.
    Предлагается как развитие существующих подходов и моделей для определения реакции корпусов легкобронированных боевых машин на действие ударной волны применить расширенные критерии их защищенности. Они базируются не на рассмотрении только критических состояний отдельных элементов, а на воссоздании всего процесса совместного упруго-пластического деформирования бронепанелей и внутреннего силового каркаса. Это дает возможность более адекватно отобразить реальные физико-механические процессы в бронекорпусах. Более точно прогнозируются разные уровни защищенности, соответственно существенно уточняются проектно-технологические решения, которые осуществляются по данным критериям.