Кафедра "Інформаційні технології і системи колісних та гусеничних машин ім. О. О. Морозова"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1744

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/kgm

Від 2005 року кафедра має назву "Інформаційні технології та системи колісних і гусеничних машин ім. О. О. Морозова", первісна назва – кафедра "Колісні та гусеничні машини".

Кафедра "Колісні та гусеничні машини" створена 2 грудня 1972 року. Ініціатором заснування кафедри був один із творців легендарного танка Т-34, головний конструктор ряду серійних танків (Т-44, Т-54, Т-64) і їхніх модифікацій, доктор технічних наук Олександр Олександрович Морозов, першим завідувачем – доктор технічних наук, професор Віталій Прокопович Аврамов.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 4 кандидата технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 4 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Проектні дослідження та методи забезпечення тактико-технічних характеристик військових гусеничних і колісних машин
    (Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного, 2016) Васильєв, Антон Юрійович; Ткачук, Микола Миколайович; Шаталов, Олег Євгенійович; Дудар, Євген Євгенович
  • Ескіз
    Документ
    Проектно-технологічно-виробниче забезпечення технічних характеристик елементів бойових броньованих машин
    (НТУ "ХПІ", 2018) Хлань, Олександр Володимирович; Заворотній, Антон Валерійович; Малакей, Андрій Миколайович; Набоков, Анатолій Володимирович; Ткачук, Микола Анатолійович; Грабовський, Андрій Володимирович; Ткачук, Ганна Володиміровна; Васильєв, Антон Юрійович
    У роботі отримала розв'язання науково-практична задача розробки теоретичних основ проектно-технологічно-виробничого забезпечення технічних і тактико-технічних характеристик елементів бойових броньованих машин та технологічних систем для їх виготовлення шляхом обґрунтування технічних рішень за критеріями точності виготовлення, міцності, жорсткості, довговічності та працездатності у процесі виготовлення, експлуатації та бойового застосування. Розвинено та адаптовано метод узагальненого параметричного моделювання у частині розширення множини чинників, які враховуються при визначенні та підвищенні тактико-технічних характеристик бойових броньованих машин. Зокрема, до цієї множини чинників залучено ще й технологічно-виробничі параметри. Цілеспрямованим варіюванням цих параметрів пропонується досягти відповідних тактико-технічних характеристик бойових броньованих машин.
  • Ескіз
    Документ
    Вплив варійованих параметрів на власні коливання бронекорпусів легкоброньованих машин
    (НТУ "ХПІ", 2018) Грабовський, Андрій Володимирович; Ткачук, Микола Анатолійович; Мерецька, К. О.; Ткачук, Микола Миколайович; Васильєв, Антон Юрійович; Бондаренко, Марина Олександрівна; Скрипченко, Наталя Борисівна
    У статті описано застосування методу лінеаризації власних частот і форм коливань бронекорпусів легкоброньованих машин за варійованими проектними параметрами. Шляхом цілеспрямованого варіювання параметрів бронекорпусів пропонується відлаштуватися від резонансних режимів збудження. При цьому можна поліпшити розташування зон максимальних значень напружень. Вони можуть бути зміщені від зварних швів тонкостінних елементів. Цим досягається підвищення міцності та жорсткості бронекорпусів. Це дає можливість забезпечити високі технічні та тактико-технічні характеристики легкоброньованих машин, оскільки бронекорпуси є основними силовими, компонувальними та захисними елементами цих машин. У результаті створюються теоретичні основи розв'язання прикладних задач, які виникають при проектуванні, технологічній підготовці та освоєнні виробництва легкоброньованих машин.