Кафедра "Інформаційні технології і системи колісних та гусеничних машин ім. О. О. Морозова"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1744

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/kgm

Від 2005 року кафедра має назву "Інформаційні технології та системи колісних і гусеничних машин ім. О. О. Морозова", первісна назва – кафедра "Колісні та гусеничні машини".

Кафедра "Колісні та гусеничні машини" створена 2 грудня 1972 року. Ініціатором заснування кафедри був один із творців легендарного танка Т-34, головний конструктор ряду серійних танків (Т-44, Т-54, Т-64) і їхніх модифікацій, доктор технічних наук Олександр Олександрович Морозов, першим завідувачем – доктор технічних наук, професор Віталій Прокопович Аврамов.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 4 кандидата технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 4 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Особенности расчета сопротивления движению боевой колёсной машины на плаву
    (НТУ "ХПИ", 2009) Веретенников, А. И.; Мущинский, Ю. М.; Нефёдов, А. В.
    В статье рассмотрен вопрос упрощения расчета сопротивления движению боевой колесной машины на плаву при проектировании путем сравнения результатов определения сопротивления воды по разным методикам для колесных и гусеничных плавательных машин.
  • Ескіз
    Документ
    Актуальность создания современных панорамных прицельных комплексов командира в Украине
    (НТУ "ХПИ", 2009) Решетило, В. И.; Илларионов, А. Н.; Заозерский, В. В.; Веретенников, А. И.
    В данной статье приведена оценка перспективных украинских танковых прицельных комплексов командира на примере сравнительного анализа характеристик последних зарубежных и отечественных разработок.
  • Ескіз
    Документ
    Оценка показателей динамичности армейских колесных машин и совершенства их трансмиссий по критерию максимального использования мощности двигателя
    (НТУ "ХПИ", 2009) Волонцевич, Дмитрий Олегович; Веретенников, А. И.; Веретенников, Евгений Александрович; Мущинский, Ю. М.
    У даній роботі запропонований новий підхід в оцінці показників динамічності наземних транспортних засобів і досконалості їхніх трансмісій, а також проведена оцінка динамічності вітчизняних армійських колісних машин і ступеня досконалості їхніх трансмісій за критерієм максимального використання потужності двигуна.
  • Ескіз
    Документ
    Математическая модель рабочего процесса гидротрансформатора
    (НТУ "ХПИ", 2010) Веретенников, А. И.; Соловьев, В. М.; Стримовский, Сергей Викторович; Толстолуцкий, В. А.; Кошман, В. А.; Журавлев, С. В.
    Article contain the main equations of the developed torque converter mathematical model, proposed for calculation of its external characteristic basic parameters based on using blades systems geometrical is presented. The estimation of calculation accuracy the presented mathematical model by comparison theoretical and experimental data is executed. Influence of temperature of working liquid on torque converter full efficiency is experimentally investigated.