Кафедра "Інформаційні технології і системи колісних та гусеничних машин ім. О. О. Морозова"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1744

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/kgm

Від 2005 року кафедра має назву "Інформаційні технології та системи колісних і гусеничних машин ім. О. О. Морозова", первісна назва – кафедра "Колісні та гусеничні машини".

Кафедра "Колісні та гусеничні машини" створена 2 грудня 1972 року. Ініціатором заснування кафедри був один із творців легендарного танка Т-34, головний конструктор ряду серійних танків (Т-44, Т-54, Т-64) і їхніх модифікацій, доктор технічних наук Олександр Олександрович Морозов, першим завідувачем – доктор технічних наук, професор Віталій Прокопович Аврамов.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 4 кандидата технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 4 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Планетарна коробка передач
    (НТУ "ХПІ", 2009) Волонцевич, Дмитро Олегович; Веретенніков, Євгеній Олександрович
    Планетарна коробка передач, що містить корпус, вхідний вал, з'єднаний з центральним зубчастим колесом зовнішнього зачеплення, вихідний вал, з'єднаний з центральним зубчастим колесом внутрішнього зачеплення, складний планетарний ряд із спільним водилом, що має своє зупиночне фрикційне гальмо і несе на собі два зчеплені сателіти, які входять у зачеплення із вхідним і вихідним центральними зубчастими колесами і додатковим центральним зубчастим колесом зовнішнього зачеплення, яке оснащене своїм зупиночним фрикційним гальмом, а також блокувальний фрикціон для одержання прямої передачі, яка відрізняється тим, що зчеплені сателіти виконані двовінцевими, а також вона оснащена додатково одним центральним зубчастим колесом внутрішнього зачеплення, яке входить в зачеплення з одним вінцем вхідного двовінцевого сателіта і оснащене своїм зупиночним фрикційним гальмом і одним одновінцевим зчепленим сателітом, за допомогою якого інший зубчастий вінець вхідного двовінцевого сателіта пов'язаний з вихідним центральним зубчастим колесом внутрішнього зачеплення
  • Ескіз
    Документ
    Планетарна коробка передач
    (НТУ "ХПІ", 2009) Волонцевич, Дмитро Олегович; Веретенніков, Євгеній Олександрович
    Планетарна коробка передач, що містить корпус, вхідний і вихідний вали, з'єднані із центральними зубчастими колесами зовнішнього зачеплення, складний планетарний ряд із спільним водилом, що має своє зупинне фрикційне гальмо і несе на собі тривінцевий блоковий сателіт, який входить у зачеплення із вхідним і вихідним центральними зубчастими колесами зовнішнього зачеплення і двома додатковими центральними зубчастими колесами зовнішнього і внутрішнього зачеплення, кожне з яких оснащене своїм зупинним фрикційним гальмом, а також блокувальний фрикціон для одержання прямої передачі, яка відрізняється тим, що вона оснащена додатково двома центральними зубчастими колесами внутрішнього зачеплення зі своїми зупинними фрикційними гальмами, які пов'язані із блоковим тривінцевим сателітом, причому перше додане центральне зубчасте колесо внутрішнього зачеплення - через одновінцевий, а друге - через двовінцевий додані сателіти, і оснащена додатково зчепленим сателітом, що зв'язує блоковий тривінцевий сателіт з додатковим центральним зубчастим колесом зовнішнього зачеплення