Кафедра "Інформаційні технології і системи колісних та гусеничних машин ім. О. О. Морозова"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1744

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/kgm

Від 2005 року кафедра має назву "Інформаційні технології та системи колісних і гусеничних машин ім. О. О. Морозова", первісна назва – кафедра "Колісні та гусеничні машини".

Кафедра "Колісні та гусеничні машини" створена 2 грудня 1972 року. Ініціатором заснування кафедри був один із творців легендарного танка Т-34, головний конструктор ряду серійних танків (Т-44, Т-54, Т-64) і їхніх модифікацій, доктор технічних наук Олександр Олександрович Морозов, першим завідувачем – доктор технічних наук, професор Віталій Прокопович Аврамов.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 4 кандидата технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 4 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Синтез нової кінематичної схеми бортових планетарних коробок передач основного танку на базі розроблених критеріїв оцінки динамічності машин
    (НТУ "ХПІ", 2009) Волонцевич, Дмитро Олегович; Веретенніков, Євгеній Олександрович; Антропов, Р. Ю.
    Запропоновано інструментарій, який дає можливість досліднику проводити в автоматизованому режимі порівняльний аналіз динамічних якостей транспортного засобу в цілому і якості його трансмісії зокрема; синтезована нова бортова планетарна коробка передач для основних танків типу Т-64, Т-72, Т-80-УД і Т-84, яка усуває недоліки серійної коробки передач і покращує динаміку розгону.
  • Ескіз
    Документ
    Спосіб підвищення допустимої швидкості ведення вогню з ходу при русі бойових машин по пересіченій місцевості
    (НТУ "ХПІ", 2011) Волонцевич, Дмитро Олегович; Костяник, Ірина Віталіївна; Камфенкель, Д. І.
    Запропоновано спосіб підвищення допустимої швидкості руху для ведення вогню з ходу при русі бойових машин по пересіченій місцевості шляхом зменшення поздовжньо-кутових коливань корпусу за рахунок автоматично керованих поздовжних прискорень. Наведено результати чисельного експерименту, які ілюструють ефективність застосування запропонованого способу на прикладі танка Т-80УД.