Кафедра "Інформаційні технології і системи колісних та гусеничних машин ім. О. О. Морозова"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1744

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/kgm

Від 2005 року кафедра має назву "Інформаційні технології та системи колісних і гусеничних машин ім. О. О. Морозова", первісна назва – кафедра "Колісні та гусеничні машини".

Кафедра "Колісні та гусеничні машини" створена 2 грудня 1972 року. Ініціатором заснування кафедри був один із творців легендарного танка Т-34, головний конструктор ряду серійних танків (Т-44, Т-54, Т-64) і їхніх модифікацій, доктор технічних наук Олександр Олександрович Морозов, першим завідувачем – доктор технічних наук, професор Віталій Прокопович Аврамов.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 4 кандидата технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 4 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Оценка возможности применения на боевых гусеничных платформах гибридной электромеханической трансмиссии
    (НТУ "ХПИ", 2017) Глебов, В. В.; Климов, В. Ф.; Волосников, С. А.; Соболяк, А. В.
    Проведена оценка возможности применения гибридной электромеханической трансмиссии, выполненной по последовательной схеме, на гусеничной платформе весовой категории 50 тонн с применением серийно изготавливаемых компонентов системы гибридного электропривода.
  • Ескіз
    Документ
    Методика определения критической скорости движения гусеничной платформы по заносу
    (НТУ "ХПИ", 2016) Волосников, С. А.
    Применительно к процессу неустановившегося движения гусеничной платформы выполнено моделирование процесса криволинейного движения гусеничной платформы, которое направлено на определение приемлемых режимов движения для заданных дорожных условий при создании SEP-системы.
  • Ескіз
    Документ
    Основные этапы синтеза SEP системы и ее компоненты основных свойств ОБТТ
    (НТУ "ХПИ", 2015) Волосников, С. А.
    Использование функционально-структурного синтеза сложной человекоуправляемой системы типа ОБТТ позволяет определять элементы SEP системы, которые максимально повышают действительные показатели огневой мощи, защищенности, подвижности и командной управляемости до уровня заложенного конструкцией машины.