Кафедра "Інформаційні технології і системи колісних та гусеничних машин ім. О. О. Морозова"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1744

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/kgm

Від 2005 року кафедра має назву "Інформаційні технології та системи колісних і гусеничних машин ім. О. О. Морозова", первісна назва – кафедра "Колісні та гусеничні машини".

Кафедра "Колісні та гусеничні машини" створена 2 грудня 1972 року. Ініціатором заснування кафедри був один із творців легендарного танка Т-34, головний конструктор ряду серійних танків (Т-44, Т-54, Т-64) і їхніх модифікацій, доктор технічних наук Олександр Олександрович Морозов, першим завідувачем – доктор технічних наук, професор Віталій Прокопович Аврамов.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 4 кандидата технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 4 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Моделирование высокоскоростных деформационных процессов с использованием адаптивных вычислительных методов
    (НТУ "ХПИ", 2009) Воробьев, Ю. С.; Чернобрывко, М. В.
    В работе исследуется прочность плот под действием ударной волны с убыточным тыс ком в воздушной среде и при гидродинамическом нагрузке. проводится анализ напряженно-деформированного состояния, на основании которого предоставляются выводы о п и-реждения конструкции. Расчеты проводятся с использованием адаптивных вычисляется-ных методов.
  • Ескіз
    Документ
    Анализ термоупругого состояния охлаждаемой монокристаллической лопатки ГТД
    (НТУ "ХПИ", 2013) Жондковски, Р.; Воробьев, Ю. С.; Овчарова, Н. Ю.; Евченко, Т. Ю.
    Проведен анализ температурного и термоупругого состояний охлаждаемой монокристаллической лопатки. Использована трехмерная модель и метод конечных элементов. Учитывается действие температурных полей и центробежных сил. Приводятся результаты численного анализа напряженно-деформированного состояния реальной лопатки.