Кафедра "Інформаційні технології і системи колісних та гусеничних машин ім. О. О. Морозова"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1744

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/kgm

Від 2005 року кафедра має назву "Інформаційні технології та системи колісних і гусеничних машин ім. О. О. Морозова", первісна назва – кафедра "Колісні та гусеничні машини".

Кафедра "Колісні та гусеничні машини" створена 2 грудня 1972 року. Ініціатором заснування кафедри був один із творців легендарного танка Т-34, головний конструктор ряду серійних танків (Т-44, Т-54, Т-64) і їхніх модифікацій, доктор технічних наук Олександр Олександрович Морозов, першим завідувачем – доктор технічних наук, професор Віталій Прокопович Аврамов.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 4 кандидата технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 4 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Числове моделювання ударно-хвильового навантаження днища транспортного засобу
    (НТУ "ХПІ", 2011) Чепков, І. Б.; Бісик, С. П.; Корбач, В. Г.; Голуб, В. А.
    Наведено результати чисельного моделювання ударно-хвильового навантаження пластинчастого днища транспортного засобу. Запропонований метод може бути використаний для дослідження складних конструкцій транспортних засобів, у тому числі з елементами підсилення і енергопоглинаючими елементами.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження навантаження вибухом макетів днищ бойових машин
    (НТУ "ХПІ", 2012) Круковський-Сіневич, К. Б.; Чепков, І. Б.; Волгін, Л. О.; Бісик, С. П.; Голуб, В. А.; Ларін, О. Ю.
    Наведено результати експериментальних досліджень макетів днищ бойових машин. Розроблено математичну модель для чисельного вирішення вибухового навантаження конструкцій плоскої й V-образної форми. Проведено оцінку адекватності розробленої математичної моделі з використанням отриманих експериментальних даних. Дані результати актуальні при оцінці й розробці способів підвищення протимінної стійкості бойових машин.