Кафедра "Інформаційні технології і системи колісних та гусеничних машин ім. О. О. Морозова"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1744

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/kgm

Від 2005 року кафедра має назву "Інформаційні технології та системи колісних і гусеничних машин ім. О. О. Морозова", первісна назва – кафедра "Колісні та гусеничні машини".

Кафедра "Колісні та гусеничні машини" створена 2 грудня 1972 року. Ініціатором заснування кафедри був один із творців легендарного танка Т-34, головний конструктор ряду серійних танків (Т-44, Т-54, Т-64) і їхніх модифікацій, доктор технічних наук Олександр Олександрович Морозов, першим завідувачем – доктор технічних наук, професор Віталій Прокопович Аврамов.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 4 кандидата технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 4 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Застосування магнітореологічних еластомірів у системах підресорювання транспортних засобів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Дущенко, Владислав Васильович; Маслієв, Антон Олегович
  • Ескіз
    Документ
    Удосконалення конструкції шарніру із магнітореологічного еластоміру важеля керованої підвіски транспортного засобу
    (НТУ "ХПІ", 2017) Дущенко, Владислав Васильович; Маслієв, А. О.
    Розглянуто питання керування характеристиками підвіски транспортного засобу звикористанням шарнірів з магнітореологічних еластомірів. Запропоновано та досліджено удосконалену конструкцію шарніру важеля підвіски, що забезпечує досягнення необхідної величини індукції керуючого магнітного поля та її рівномірний розподіл у втулці шарніру.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка можливості використання магнітореологічних еластомірів в якості пружних елементів підвіски транспортних засобів
    (НТУ "ХПІ", 2015) Дущенко, Владислав Васильович; Агапов, Олег Миколайович
    Проведено аналіз фізико-хімічних властивостей і характеристик магнітореологічних еластомірів та діапазону зміни їх модуля пружності і модуля зсуву. Розглянуто вплив параметрів магнітної частини і еластомірної матриці та наявність побічних ефектів. Зроблено висновок про можливість застосування даних еластомірів у якості пружних елементів з характеристиками, що керуються, у підвісці транспортних засобів. Намічені напрямки подальших досліджень з метою урахування специфіки експлуатації транспортних засобів та створення працездатних вузлів.
  • Ескіз
    Документ
    До питання використання магнітореологічних еластомірів в якості демпфіруючих пристроїв підвіски транспортних засобів
    (НТУ "ХПІ", 2015) Дущенко, Владислав Васильович; Агапов, Олег Миколайович
    Проведено аналіз фізико–хімічних властивостей і характеристик магнітореологічних еластомірів. Розглянуто вплив параметрів магнітної частини і еластомірної матриці на модуль втрат та діапазон його зростання під дією магнітного поля, що керує. Зроблено висновок про можливість застосування магнітореологічних еластомірів у якості демпфіруючих пристроїв з характеристиками, що керуються, у підвісці транспортних засобів. Намічені напрямки подальших досліджень з метою урахування специфіки експлуатації транспортних засобів та створення працездатних вузлів.