Кафедра "Інформаційні технології і системи колісних та гусеничних машин ім. О. О. Морозова"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1744

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/kgm

Від 2005 року кафедра має назву "Інформаційні технології та системи колісних і гусеничних машин ім. О. О. Морозова", первісна назва – кафедра "Колісні та гусеничні машини".

Кафедра "Колісні та гусеничні машини" створена 2 грудня 1972 року. Ініціатором заснування кафедри був один із творців легендарного танка Т-34, головний конструктор ряду серійних танків (Т-44, Т-54, Т-64) і їхніх модифікацій, доктор технічних наук Олександр Олександрович Морозов, першим завідувачем – доктор технічних наук, професор Віталій Прокопович Аврамов.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 4 кандидата технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 4 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Застосування магнітореологічних еластомірів у системах підресорювання транспортних засобів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Дущенко, Владислав Васильович; Маслієв, Антон Олегович
  • Ескіз
    Документ
    Методика розрахунку динамічної навантаженості гідропневматичної підвіски колісної легкоброньованої машини
    (НТУ "ХПІ", 2018) Дущенко, Владислав Васильович; Ярмак, Микола Сергійович; Маслієв, Антон Олегович; Цимбал, Г. М.
    Розроблено методику розрахунку динамічної навантаженості 2-х важільної гідропневматичної підвіски та бронекорпусу колісної легкоброньованої машини, яка завдяки використанню точної кінематики підвіски, дозволить з високою точністю знаходити моменти та зусилля, що діють. Використання даної методики при розрахунку параметрів плавності ходу та динамічної завантаженості вузлів і бронекорпусу дозволить при проведенні параметричної оптимізації забезпечити максимально можливу рухливість колісних легкоброньованих машин в умовах пересіченої місцевості, достатній ресурс та їх високі тактико-технічні характеристики.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка напрямків зниження теплової напруженості демпфіруючих пристоїв підвіски гусеничних та колісних машин
    (НТУ "ХПІ", 2011) Дущенко, Владислав Васильович
    Проведена оцінка можливих напрямків зниження теплової напруженості демпфуючих пристроїв підвіски, найбільш перспективними з яких є застосування нетрадиційних систем охолодження та стабілізації на основі використання теплової труби і фазових переходів I-го роду.