Кафедра "Інформаційні технології і системи колісних та гусеничних машин ім. О. О. Морозова"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1744

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/kgm

Від 2005 року кафедра має назву "Інформаційні технології та системи колісних і гусеничних машин ім. О. О. Морозова", первісна назва – кафедра "Колісні та гусеничні машини".

Кафедра "Колісні та гусеничні машини" створена 2 грудня 1972 року. Ініціатором заснування кафедри був один із творців легендарного танка Т-34, головний конструктор ряду серійних танків (Т-44, Т-54, Т-64) і їхніх модифікацій, доктор технічних наук Олександр Олександрович Морозов, першим завідувачем – доктор технічних наук, професор Віталій Прокопович Аврамов.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 4 кандидата технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 4 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Засоби прискорення бронебійно-підкаліберного снаряда танкової гармати
    (НТУ "ХПІ", 2010) Кочерга, Анатолій Григорович; Коритченко, Костянтин Володимирович
    На основі аналізу параметрів прискорювачів визначені можливі напрямки підвищення вогневої міці бронетанкової техніки. Модернізацію системи озброєння танка Збройних Сил України в умовах обмеженого фінансування доцільно здійснювати шляхом дообладнання гармати системою індукційно-динамічного прискорення.
  • Ескіз
    Документ
    Напрямки удосконалення систем пожежогасіння бронеоб'єктів
    (НТУ "ХПІ", 2011) Стаховський, О. В.; Назаренко, А. А.; Коритченко, Костянтин Володимирович; Сиротенко, А. М.; Кістерний, Ю. І.
    На основі аналізу технічних характеристик, побудови і принципу роботи зарубіжних і вітчизняних систем пожежогасіння визначені можливі напрямки удосконалення даних систем. Подальше удосконалення даних систем може бути спрямоване на застосування більш сучасних датчиків, усунення джерела випаровування палива, збільшення рівня виживання екіпажу.