Кафедра "Інформаційні технології і системи колісних та гусеничних машин ім. О. О. Морозова"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1744

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/kgm

Від 2005 року кафедра має назву "Інформаційні технології та системи колісних і гусеничних машин ім. О. О. Морозова", первісна назва – кафедра "Колісні та гусеничні машини".

Кафедра "Колісні та гусеничні машини" створена 2 грудня 1972 року. Ініціатором заснування кафедри був один із творців легендарного танка Т-34, головний конструктор ряду серійних танків (Т-44, Т-54, Т-64) і їхніх модифікацій, доктор технічних наук Олександр Олександрович Морозов, першим завідувачем – доктор технічних наук, професор Віталій Прокопович Аврамов.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 4 кандидата технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 4 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Совершенствование микропроцессорной системы диагностирования газораспределительного механизма дизель-генератора
    (Национальный технический университет "Харьковский политехнический институт", 2017) Борисенко, Анатолий Николаевич; Кубрик, Борис Иванович; Литвиненко, Светлана Анатольевна
  • Ескіз
    Документ
    Оптимизация тактовой частоты измерителя фаз газораспределения ДВС по минимуму среднеквадратической ошибки
    (НТУ "ХПИ", 2016) Борисенко, Анатолий Николаевич; Лавриненко, Ольга Валериевна; Литвиненко, Светлана Анатольевна; Богаевский, Александр Борисович
    Розглянуті питання вибору оптимальної тактової частоти для забезпечення заданої точності вимірювання. При ційчастоті досягається мінімальна середньоквадратична похибка цифрового інтегруючого фазометра, що призначений для визначення фаз газорозподілу двотактних та чотиритактних двигунів внутрішнього згорання в режимі, що встановився та в перехідному режимі їх роботи. В першому випадку тактова частота постійна та обирається в залежності від об’єму пам’яті лічильника або регістратора та швидкісного режиму роботи двигуна. В другому випадку тактова частота також залежить від згаданого об’єму, але пропорційна частоті обертання колінчастого валу двигуна.