Кафедра "Інформаційні технології і системи колісних та гусеничних машин ім. О. О. Морозова"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1744

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/kgm

Від 2005 року кафедра має назву "Інформаційні технології та системи колісних і гусеничних машин ім. О. О. Морозова", первісна назва – кафедра "Колісні та гусеничні машини".

Кафедра "Колісні та гусеничні машини" створена 2 грудня 1972 року. Ініціатором заснування кафедри був один із творців легендарного танка Т-34, головний конструктор ряду серійних танків (Т-44, Т-54, Т-64) і їхніх модифікацій, доктор технічних наук Олександр Олександрович Морозов, першим завідувачем – доктор технічних наук, професор Віталій Прокопович Аврамов.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 4 кандидата технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 4 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    О разработке методики оценки военно-технического уровня образцов бронированной техники
    (НТУ "ХПИ", 2016) Мущинский, Ю. М.; Толстолуцкий, В. А.; Федоренко, Е. В.; Халина, И. А.; Федянин, А. В.; Толстолуцкая, Т. В.
    Розроблена і представлена методика оцінки військово-технічного рівня бронетанкової техніки, що дозволяє проводити порівняльний експрес-аналіз різних типів БТТ. Проведена порівняльна оцінка танків, а також відповідність отриманих результатів з методом оцінки і порівняння об'єктів БТТ за комплексними показниками. Пропонована методика забезпечує оцінку з достатньою достовірністю.
  • Ескіз
    Документ
    Оценка показателей динамичности армейских колесных машин и совершенства их трансмиссий по критерию максимального использования мощности двигателя
    (НТУ "ХПИ", 2009) Волонцевич, Дмитрий Олегович; Веретенников, А. И.; Веретенников, Евгений Александрович; Мущинский, Ю. М.
    У даній роботі запропонований новий підхід в оцінці показників динамічності наземних транспортних засобів і досконалості їхніх трансмісій, а також проведена оцінка динамічності вітчизняних армійських колісних машин і ступеня досконалості їхніх трансмісій за критерієм максимального використання потужності двигуна.