Кафедра "Інформаційні технології і системи колісних та гусеничних машин ім. О. О. Морозова"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1744

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/kgm

Від 2005 року кафедра має назву "Інформаційні технології та системи колісних і гусеничних машин ім. О. О. Морозова", первісна назва – кафедра "Колісні та гусеничні машини".

Кафедра "Колісні та гусеничні машини" створена 2 грудня 1972 року. Ініціатором заснування кафедри був один із творців легендарного танка Т-34, головний конструктор ряду серійних танків (Т-44, Т-54, Т-64) і їхніх модифікацій, доктор технічних наук Олександр Олександрович Морозов, першим завідувачем – доктор технічних наук, професор Віталій Прокопович Аврамов.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 4 кандидата технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 4 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Алгоритм идентификации двойных дефектов датчиков телематических систем транспортных средств
    (НТУ "ХПИ", 2009) Назарова, Н. В.; Никонов, О. Я.
    Рассматривается задача идентификации дефекта для телематических систем транспортных средств, которые имеют избыточные датчики. Предложен новый алгоритм идентификации для двойных дефектов, основанный на ковариации ошибки решения избыточных датчиков, которое является родственным для точности систем транспортных средств. Предложенный алгоритм идентификации обеспечивает правила точности, чтобы определить какой датчик нужно исключить среди ложных датчиков.
  • Ескіз
    Документ
    Бионика автомобиля на основе гибридных нейрофаззи сетей
    (НТУ "ХПИ", 2011) Никонов, О. Я.; Подоляка, О. А.; Середина, А. И.
    В работе предложена структура (концепция) интеллектуального автомобиля на основе бионики и гибридных нейрофаззи сетей, что позволит качественно повысить энергоэффективность автомобиля и снизить вредные воздействия на экосистему.