Кафедра "Інформаційні технології і системи колісних та гусеничних машин ім. О. О. Морозова"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1744

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/kgm

Від 2005 року кафедра має назву "Інформаційні технології та системи колісних і гусеничних машин ім. О. О. Морозова", первісна назва – кафедра "Колісні та гусеничні машини".

Кафедра "Колісні та гусеничні машини" створена 2 грудня 1972 року. Ініціатором заснування кафедри був один із творців легендарного танка Т-34, головний конструктор ряду серійних танків (Т-44, Т-54, Т-64) і їхніх модифікацій, доктор технічних наук Олександр Олександрович Морозов, першим завідувачем – доктор технічних наук, професор Віталій Прокопович Аврамов.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 4 кандидата технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 4 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Разработка системы автоматического регулирования теплового состояния клапанного узла автотракторного дизеля
    (НТУ "ХПИ", 2012) Тринёв, Александр Владимирович; Сивых, Дмитрий Георгиевич; Обозный, Сергей Владимирович; Синявский, Евгений Валерьевич; Пилипенко, Олег Юрьевич
    Повышение надежности деталей клапанного узла и зоны межклапанной перемычки головки цилиндров форсированных автотракторных дизелей достигается за счет введения автоматизированной системы локального воздушного охлаждения седла выпускного клапана.
  • Ескіз
    Документ
    Автоматическое регулирование теплового состояния клапанного узла быстроходного дизеля
    (НТУ "ХПИ", 2013) Тринёв, Александр Владимирович; Сивых, Дмитрий Георгиевич; Синявский, Евгений Валерьевич; Пилипенко, Олег Юрьевич
    Developed an electronic system of automatic control of the thermal state of the valve unit of the high-speed diesel engine. The algorithm of the system and the reliability of the work items in a non-motorized experiment was audited. For cooling the valve unit and the arch between the valves a compressed air was used. It is expected to use such controll system at high-load lorry diesels.