Кафедра "Інформаційні технології і системи колісних та гусеничних машин ім. О. О. Морозова"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1744

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/kgm

Від 2005 року кафедра має назву "Інформаційні технології та системи колісних і гусеничних машин ім. О. О. Морозова", первісна назва – кафедра "Колісні та гусеничні машини".

Кафедра "Колісні та гусеничні машини" створена 2 грудня 1972 року. Ініціатором заснування кафедри був один із творців легендарного танка Т-34, головний конструктор ряду серійних танків (Т-44, Т-54, Т-64) і їхніх модифікацій, доктор технічних наук Олександр Олександрович Морозов, першим завідувачем – доктор технічних наук, професор Віталій Прокопович Аврамов.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 4 кандидата технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 4 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Влияние низкотемпературного отпуска и ударной обработки на долговечность сварных соединений сталей марок 71 и HB 500 MOD при изготовлении ЛБТ
    (Национальный технический университет "Харьковский политехнический институт", 2017) Позняков, В. Д.; Бабич, А. А.; Гайворонский, А. А.; Демченко, Ю. В.; Денисенко, Андрей Николаевич ; Ящук, В. А.; Дураченко, Василий Васильевич
    Установлено влияние низкотемпературного отпуска и ударных способов обработки на долговечность сварных соединений броневых сталей высокой прочности и твердости. Показано, что отпуск соединений конструкций легкобронированной техники (ЛБТ), при сварке которых были применены высоколегированные материалы типа Св-08Х20Н9Г7Т, не способствует повышению долговечности, а наоборот, может привести к ее снижению.Наиболее эффективной технологией повышения долговечности, более чем в 5 раз, является комплексное применение механической проковки наплавленного металла в процессе сварки и послесварочной дробеструйной обработки соединений.