Кафедра "Інформаційні технології і системи колісних та гусеничних машин ім. О. О. Морозова"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1744

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/kgm

Від 2005 року кафедра має назву "Інформаційні технології та системи колісних і гусеничних машин ім. О. О. Морозова", первісна назва – кафедра "Колісні та гусеничні машини".

Кафедра "Колісні та гусеничні машини" створена 2 грудня 1972 року. Ініціатором заснування кафедри був один із творців легендарного танка Т-34, головний конструктор ряду серійних танків (Т-44, Т-54, Т-64) і їхніх модифікацій, доктор технічних наук Олександр Олександрович Морозов, першим завідувачем – доктор технічних наук, професор Віталій Прокопович Аврамов.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 4 кандидата технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 4 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Експериментальні дослідження статичних робочих процесів електрогідравлічного перетворювача нормально-закритого типу
    (НТУ "ХПІ", 2011) Скворчевський, Олександр Євгенович
    Метою дослідження є отримання характеристик статичних робочих процесів електрогідравлічного перетворювача нормально-закритого типу, конструктивна схема якого запропонована автором. Для реалізації поставленої мети експериментальний зразок зазначеного перетворювача був випробуваний на стенді, з подальшою статистичною обробкою даних. У результаті отримано залежності тиску і витрати від струму управління. Знайшла експериментальне підтвердження гіпотеза, покладена в основу створення електрогідравлічного перетворювача, про можливості спільної роботи електрокерованого зворотнього клапана і елемента сопло-заслінка, встановлених послідовно. Залежність тиску перетворювача від струму управління носить практично лінійний характер, що відкриває широкі можливості використання запропонованого автором електрогідравлічного перетворювача у складі пропорційної гідроапаратури і для неопосередкованого управління гідродвигунами невеликої потужності.