Кафедра "Інформаційні технології і системи колісних та гусеничних машин ім. О. О. Морозова"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1744

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/kgm

Від 2005 року кафедра має назву "Інформаційні технології та системи колісних і гусеничних машин ім. О. О. Морозова", первісна назва – кафедра "Колісні та гусеничні машини".

Кафедра "Колісні та гусеничні машини" створена 2 грудня 1972 року. Ініціатором заснування кафедри був один із творців легендарного танка Т-34, головний конструктор ряду серійних танків (Т-44, Т-54, Т-64) і їхніх модифікацій, доктор технічних наук Олександр Олександрович Морозов, першим завідувачем – доктор технічних наук, професор Віталій Прокопович Аврамов.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 4 кандидата технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 4 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Анализ трансмиссий современных легкобронированных колесных военных машин и их влияния на параметры подвижности
    (НТУ "ХПИ", 2014) Стримовский, Сергей Викторович; Слюсаренко, Ю. А.; Соловьев, В. М.
    В статті виконано порівняльний аналіз конструктивних відмінностей різних типів трансмісій, які використовуються на легкоброньованих колісних військових машинах, їх технічних характеристик та параметрів рухомості. Визначені напрямки підвищення рухливості легкоброньованих колісних військових машин.
  • Ескіз
    Документ
    Выбор рациональных характеристик закона управления, реализованного в комплексной системе управления движением танка "Оплот"
    (НТУ "ХПИ", 2012) Толстолуцкий, В. А.; Стримовский, Сергей Викторович
    Розроблено математичну модель шасі, електронної та гідромеханічної систем керування танка "Оплот", що дозволяє аналізувати характеристики рухливості та маневреності даної машини. Запропоновано метод визначення раціональних характеристик закону керування, що дозволило зробити попереднє настроювання параметрів КСУД установленої на танку "Оплот" і забезпечити найкращі характеристики рухливості й маневреності даної машини. Запропоновано заходи щодо вдосконалювання апаратур КСУД, які дозволять підвищити точність виконання маневрів при не значних змінах апаратур.