Кафедра "Інформаційні технології і системи колісних та гусеничних машин ім. О. О. Морозова"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1744

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/kgm

Від 2005 року кафедра має назву "Інформаційні технології та системи колісних і гусеничних машин ім. О. О. Морозова", первісна назва – кафедра "Колісні та гусеничні машини".

Кафедра "Колісні та гусеничні машини" створена 2 грудня 1972 року. Ініціатором заснування кафедри був один із творців легендарного танка Т-34, головний конструктор ряду серійних танків (Т-44, Т-54, Т-64) і їхніх модифікацій, доктор технічних наук Олександр Олександрович Морозов, першим завідувачем – доктор технічних наук, професор Віталій Прокопович Аврамов.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 4 кандидата технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 4 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Розробка наукових основ створення сприятливих поверхневих дискретно-континуальних полів напружень у високонавантажених елементах машин
    (НТУ "ХПІ", 2009) Ткачук, Микола Анатолійович; Шеремет, В. М.; Ткачук, Г. В.; Грабовський, Андрій Володимирович
    У роботі описані нові теоретичні розробки, створені математичні моделі, унікальні програмно-модельні та програмно-апаратні комплекси, а також отримані результати числових досліджень полів напружень при дискретно-континуальному зміцненні деталей машин. Визначено оптимальні параметри технологічного процесу зміцнення.
  • Ескіз
    Документ
    Нові технології дискретного зміцнювання високонавантажених елементів машин: напружено-деформований стан приповерхневих шарів
    (НТУ "ХПІ", 2010) Ткачук, Микола Анатолійович; Сапожников, В. М.; Шеремет, В. М.; Васильєва, Т. О.; Грабовський, Андрій Володимирович
    У статті поставлено задачу визначення раціональних параметрів дискретного зміцнення деталей високонавантажених конструкцій на основі дослідження деформації поверхневого шару. Розв’язана задача методом скінченних елементів. На частинних випадках продемонстровано вплив різних чинників на деформованість поверхні.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток науково-технічних основ забезпечення тактико-технічних характеристик високонадійних форсованих двигунів та військової техніки
    (НТУ "ХПІ", 2012) Ткачук, Микола Анатолійович; Кравченко, Сергій Олександрович; Литвин, Б. Я.; Посвятенко, Е. К.; Шейко, О. І.; Д'яченко, С. С.; Шеремет, В. М.; Гончаров, В. Г.
    Для забезпечення високої навантажувальної здатності, низького коефіцієнту тертя та підвищеної зносостійкості пропонується застосування технології дискретного зміцнення відповідальних деталей машин. На прикладі колінчастих валів тепловозних двигунів, а також інших машинобудівних конструкцій визначаються оптимальні параметри технологічного процесу. Установлено, що при дискретному зміцненні відбувається перерозподіл контактного тиску у спряженні деталей, який викликається зміною мікропрофілю поверхні. Експериментально підтверджені ефекти зменшення тертя, зношування, а також збереження міцності оброблених деталей.