Кафедра "Інформаційні технології і системи колісних та гусеничних машин ім. О. О. Морозова"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1744

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/kgm

Від 2005 року кафедра має назву "Інформаційні технології та системи колісних і гусеничних машин ім. О. О. Морозова", первісна назва – кафедра "Колісні та гусеничні машини".

Кафедра "Колісні та гусеничні машини" створена 2 грудня 1972 року. Ініціатором заснування кафедри був один із творців легендарного танка Т-34, головний конструктор ряду серійних танків (Т-44, Т-54, Т-64) і їхніх модифікацій, доктор технічних наук Олександр Олександрович Морозов, першим завідувачем – доктор технічних наук, професор Віталій Прокопович Аврамов.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 4 кандидата технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 4 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Electromechanical turning mechanism creating for tracked vehicle as first step to hybrid transmission
    (M. Auezov South Kazakhstan State University, 2015) Volontsevich, Dmitriy Olegovich; Duong, Sy Hiep
    In the proposed work on the example of tracked multifunctional transporter-tractor MT-LB authors identified critical turning radius depending on the speed and nature of the soil under the criterion of partial and full skid. For obtained turning radius when driving on heavy soils with a coefficient of resistance to rotation =0.8 on each transmittal the transmission power values were obtained, which is necessary to bring to the turning mechanism for the implementation of the rotation with a given radius. Proposed combination Turning Drive, which would allow using lower gears mechanical drive with fixed turning radius and in the upper gears - drive with infinitely variable turning radius. In addition, the proposed technical solution allows you to use the drive mechanism for turning short-term increase in power modes rectilinear motion due to the power stored in batteries, which will significantly improve the mobility characteristics of the machine.