Кафедра "Інформаційні технології і системи колісних та гусеничних машин ім. О. О. Морозова"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1744

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/kgm

Від 2005 року кафедра має назву "Інформаційні технології та системи колісних і гусеничних машин ім. О. О. Морозова", первісна назва – кафедра "Колісні та гусеничні машини".

Кафедра "Колісні та гусеничні машини" створена 2 грудня 1972 року. Ініціатором заснування кафедри був один із творців легендарного танка Т-34, головний конструктор ряду серійних танків (Т-44, Т-54, Т-64) і їхніх модифікацій, доктор технічних наук Олександр Олександрович Морозов, першим завідувачем – доктор технічних наук, професор Віталій Прокопович Аврамов.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 4 кандидата технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 4 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 579
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження розподілів контактного тиску і напружено-деформованого стану елементів конструкцій торсіонних валів підвіски бойових броньованих машин
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Ткачук, Микола Миколайович; Зінченко, Олена Іванівна; Грабовський, Андрій Володимирович; Ткачук, Микола Анатолійович; Льозний, Олег Сергійович
    У роботі показано необхідність урахування чинника сумісного взаємовпливу контактної взаємодії та пластичного деформування у зоні головки торсіонного вала на міцність торсіонних валів підвіски бойових броньованих машин задля досягнення поліпшення технічних рішень елементів систем підресорювання легкоброньованих машин, та, відповідно, тактико-технічних характеристик рухливості. Проведений аналіз впливу варіювання властивостей матеріалів та форми контактуючих поверхонь на контактну взаємодію та напружено-деформований стан торсіонних валів.
  • Ескіз
    Документ
    Моделювання процесу відриву колеса від нерівності для колісної машини з гідропневматичною підвіскою
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Дущенко, Владислав Васильович; Нанівський, Роман Антонович; Воронцов, Сергій Миколайович; Маслієв, Вячеслав Георгійович; Маслієв, Антон Олегович
    Представлено математичну модель процесу відриву колеса від нерівностей для колісної машини з гідропневматичною підвіскою, що має нову кінематичну схему. Розглянуто розрахунок моменту початку відриву, динаміку руху колеса в процесі відриву та моменту його зустрічі з нерівністю. Розраховано точні кінематичні і силові фактори та складено диференційне рівняння руху колеса в процесі відриву. Отримані результати дозволять забезпечити високу точність математичного моделювання руху колісної машини по нерівностях при дослідженні плавності ходу, навантаженості силової установки, трансмісії та ходової частини, а також забезпечення керованості і стійкості руху.
  • Ескіз
    Документ
    Алгоритмізація розрахунково-експериментальних досліджень
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Ткачук, Микола Анатолійович; Грабовський, Андрій Володимирович; Ткачук, Микола Миколайович; Хлань, Олександр Володимирович; Малакей, Андрій Миколайович; Шуть, Олександр Юрійович; Заворотній, Антон Валерійович
  • Ескіз
    Документ
    Жорсткість контактних сполучень в універсальних збірних пристосуваннях із урахуванням податливості поверхневого шару
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Ткачук, Микола Миколайович; Грабовський, Андрій Володимирович; Саверська, М. С.; Ткачук, Микола Анатолійович; Васильченко, Д. Р.
  • Ескіз
    Документ
    Застосування магнітореологічних еластомірів у системах підресорювання транспортних засобів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Дущенко, Владислав Васильович; Маслієв, Антон Олегович
  • Ескіз
    Документ
    Анализ влияния конструкции мелколесных дифференциалов на сопротивление криволинейному движению полноприводного автомобиля по дорогам с твердым покрытием
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Волонцевич, Дмитрий Олегович; Веретенников, Евгений Александрович; Мормило, Я. М.
  • Ескіз
    Документ
    Математичне і комп'ютерне моделювання поведінки сегментів поперекового відділу хребта після ендопротезування
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Веретельник, Олег Вікторович; Ткачук, Микола Миколайович; Попов, А. І.; Диннік, О. А.; Тимченко, І. Б.
  • Ескіз
    Документ
    Колесо з підвищеним демпфіруванням
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Маслієв, Антон Олегович; Дущенко, Владислав Васильович
  • Ескіз
    Документ
    Роль цифрових двійників високотехнологічних машинобудівних виробів у впровадженні CALS-концепції в машинобудування України
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024-05-25) Скворчевський, Олександр Євгенович
    Відновлення та модернізація українського машинобудування неможлива без впровадження сучасних інформаційних технологій і систем, зокрема концепція Continuous Acquisition and Lifecycle Support (CALS-концепції) CALS-концепція охоплює широке коло питань організації виробництва та супроводження життєвих циклів високотехнологічних машинобудівних виробів. З іншого боку відновлення та розвиток українського машинобудування має іти із впровадженням основних концепцій Індустрії 4.0+, серед яких важливе місце посідають цифрові двійники (Digital Twins). Метою дослідження є виявлення напрямків пришвидшення процесу впровадження CALS-концепції у високотехнологічне машинобудування України шляхом створення та використання цифрових двійників високотехнологічних машинобудівних виробів. Показано, що цифрові двійники високотехнологічних машинобудівних виробів, як їх цифрові копії, які формуються на різних етапах їх життєвих циклів, є логічним розвитком основних положень CALS-концепції.
  • Ескіз
    Документ
    Comparative analysis of current approaches to digital twins of electro-hydraulic mechatronic systems creations
    (Hydraulics and Pneumatics Research Institute, Bucharest, Romania, 2023-11-10) Skvorchevsky, Alexander Evgenievich
    The aim of this study is to identify approaches and principles for creating digital twins of electrohydraulic mechatronic systems. The aim of the study was achieved by bibliometric analysis and systematic review for identification approaches and principles of creating digital twins of various electro-hydraulic mechatronic systems in all stages of their life cycles. As a result of the research, publications were systematized in accordance with the approaches and methods proposed in them for creating digital twins of electrohydraulic mechatronic systems and their elements. Namely, which stages of the life cycles of electrohydraulic mechatronic systems are covered by the approaches and methods proposed in publications. During the bibliometric analysis, no publications were identified that would offer a systematic methodology for creating different types of digital twins of electrohydraulic mechatronic systems at all stages of their life cycles. Thus, the creation of such a systematic methodology is an important scientific and practical task.