Кафедра "Інформаційні технології і системи колісних та гусеничних машин ім. О. О. Морозова"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1744

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/kgm

Від 2005 року кафедра має назву "Інформаційні технології та системи колісних і гусеничних машин ім. О. О. Морозова", первісна назва – кафедра "Колісні та гусеничні машини".

Кафедра "Колісні та гусеничні машини" створена 2 грудня 1972 року. Ініціатором заснування кафедри був один із творців легендарного танка Т-34, головний конструктор ряду серійних танків (Т-44, Т-54, Т-64) і їхніх модифікацій, доктор технічних наук Олександр Олександрович Морозов, першим завідувачем – доктор технічних наук, професор Віталій Прокопович Аврамов.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 4 кандидата технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 4 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Методика оптимізації режимів роботи асинхронного тягового приводу рухомого складу
    (НТУ "ХПІ", 2016) Петренко, Олександр Миколайович; Доманський, І. В.; Любарський, Борис Григорович
    Розроблено методику визначення режимів роботи асинхронного тягового приводу на основі рішення задачі багатокритеріальної оптимізації. Обрано вектор параметрів, що складається з наступних компонентів: режим роботи приводу, коефіцієнт модуляції та ковзання. Критерієм ефективності приводу обраний ККД приводу. Визначено обмеження у вигляді нерівностей та рівності.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка впливу нерівномірності крутного моменту ДВЗ на додаткові втрати енергії при використанні гібридного електромеханічного приводу ведучих коліс
    (НТУ "ХПІ", 2016) Кайдалов, Руслан Олегович
    Показано вплив нерівномірності крутного моменту двигунів внутрішнього згоряння на тягову силу автомобіля. Встановлено, що ця нерівномірність призводить до непродуктивних додатковихвитрат енергії автомобіля. Проведено оцінку зниження непродуктивних втрат енергії двигуна на рух автомобіля при використанні гібридного електромеханічного приводу ведучих коліс. Запропоновано метод оцінки непродуктивних витрат енергії на рух автомобіля такритерій для їх оцінювання, що представляє собою співвідношення додаткової витрати енергії до роботи сил зовнішнього опору руху автомобіля. Отримано аналітичний вираз для визначення коефіцієнта непродуктивних втрат енергії автомобіля з гібридним електромеханічним приводом ведучих коліс.
  • Ескіз
    Документ
    Узагальнений критерій для оцінки показників технічного рівня гідроагрегата живлення гідросистем
    (НТУ "ХПІ", 2011) Панамарьова, Ольга Борисівна
    У статті наведено результати аналізу існуючих критеріїв і способів оцінки якості і технічного рівня гідроагрегату живлення гідросистем. Запропоновано узагальнений критерій для оцінки технічного рівня гідроагрегату живлення.
  • Ескіз
    Документ
    Вплив коксування соплових отворів розпилювачів форсунок двигуна при роботі на альтернативних видах палива на тягово-енергетичні показники МТА
    (НТУ "ХПІ", 2011) Лебедєв, А. Т.; Шуляк, М. Л.
    У статті отримано залежності зміни: гакової потужності, швидкості руху і паливо-економічних показників МТА за умови зміни ефективного прохідного перерізу, внаслідок коксування соплових отворів розпилювача форсунки.