Кафедра "Інформаційні технології і системи колісних та гусеничних машин ім. О. О. Морозова"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1744

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/kgm

Від 2005 року кафедра має назву "Інформаційні технології та системи колісних і гусеничних машин ім. О. О. Морозова", первісна назва – кафедра "Колісні та гусеничні машини".

Кафедра "Колісні та гусеничні машини" створена 2 грудня 1972 року. Ініціатором заснування кафедри був один із творців легендарного танка Т-34, головний конструктор ряду серійних танків (Т-44, Т-54, Т-64) і їхніх модифікацій, доктор технічних наук Олександр Олександрович Морозов, першим завідувачем – доктор технічних наук, професор Віталій Прокопович Аврамов.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 4 кандидата технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 4 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Автоматизированная система исследования и диагностирования автотракторных дизелей
    (НТУ "ХПИ", 2005) Пойда, Анатолий Николаевич; Сивых, Дмитрий Георгиевич
    Рассматривается проблема формирования комплекса программно-технических средств для системного мониторинга и диагностирования автотракторных дизелей на стадии проектирования и в эксплуатации. Сформулированы основные требования к структуре и принципы построения базы данных, приведены примеры реализации.
  • Ескіз
    Документ
    Модель идентификации режимов работы автотракторных дизелей в условиях эксплуатации
    (НТУ "ХПИ", 2007) Парсаданов, Игорь Владимирович; Пойда, Анатолий Николаевич; Сивых, Дмитрий Георгиевич
    Рассматривается математическая модель определения режимов работы дизеля по расходу топлива и частоте вращения коленчатого вала, адекватно описывающая его характеристики и позволяющая накапливать информацию о загрузке дизеля в процессе рядовой эксплуатации.