Кафедра "Інформаційні технології і системи колісних та гусеничних машин ім. О. О. Морозова"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1744

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/kgm

Від 2005 року кафедра має назву "Інформаційні технології та системи колісних і гусеничних машин ім. О. О. Морозова", первісна назва – кафедра "Колісні та гусеничні машини".

Кафедра "Колісні та гусеничні машини" створена 2 грудня 1972 року. Ініціатором заснування кафедри був один із творців легендарного танка Т-34, головний конструктор ряду серійних танків (Т-44, Т-54, Т-64) і їхніх модифікацій, доктор технічних наук Олександр Олександрович Морозов, першим завідувачем – доктор технічних наук, професор Віталій Прокопович Аврамов.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 4 кандидата технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 4 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Моделирование воздействия газодинамических нагрузок на корпуса боевых бронированных машин
    (НТУ "ХПИ", 2014) Васильев, Антон Юрьевич; Веретельник, Олег Викторович; Танченко, Андрей Юрьевич; Мартыненко, Александр Викторович; Грабовский, Андрей Владимирович
    В статье предложена новая методика анализа процесса обтекания корпусов различных легкобронированных машин ударной волной от мощного взрыва различного происхождения.
  • Ескіз
    Документ
    Анализ живучести динамической защиты отечественных танков
    (Национальный технический университет "Харьковский политехнический институт", 2014) Костин, Ю. Н.; Даньшин, Ю. А.; Дураченко, Василий Васильевич; Горожанин, Ю. Г.; Афонский, П. В.
    На базе теоретических и практических исследований проведен анализ и сделаны выводы относительно живучести динамической защиты отечественных танков.
  • Ескіз
    Документ
    Выбор рациональных характеристик закона управления, реализованного в комплексной системе управления движением танка "Оплот"
    (НТУ "ХПИ", 2012) Толстолуцкий, В. А.; Стримовский, Сергей Викторович
    Розроблено математичну модель шасі, електронної та гідромеханічної систем керування танка "Оплот", що дозволяє аналізувати характеристики рухливості та маневреності даної машини. Запропоновано метод визначення раціональних характеристик закону керування, що дозволило зробити попереднє настроювання параметрів КСУД установленої на танку "Оплот" і забезпечити найкращі характеристики рухливості й маневреності даної машини. Запропоновано заходи щодо вдосконалювання апаратур КСУД, які дозволять підвищити точність виконання маневрів при не значних змінах апаратур.