Кафедра "Інформаційні технології і системи колісних та гусеничних машин ім. О. О. Морозова"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1744

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/kgm

Від 2005 року кафедра має назву "Інформаційні технології та системи колісних і гусеничних машин ім. О. О. Морозова", первісна назва – кафедра "Колісні та гусеничні машини".

Кафедра "Колісні та гусеничні машини" створена 2 грудня 1972 року. Ініціатором заснування кафедри був один із творців легендарного танка Т-34, головний конструктор ряду серійних танків (Т-44, Т-54, Т-64) і їхніх модифікацій, доктор технічних наук Олександр Олександрович Морозов, першим завідувачем – доктор технічних наук, професор Віталій Прокопович Аврамов.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 4 кандидата технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 4 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Численное моделирование аэроупругих колебаний пластинчатых конструкций
    (НТУ "ХПИ", 2015) Папазов, С. В.; Аврамов, Константин Витальевич
    У статті описано підхід до чисельного моделювання аеропружноївзаємодії тонкостінних пластин з тривимірним нестаціонарним газовим потоком. Наведено результатичисельного моделювання аеропружних коливань тонкостінних конструкцій в тривимірному нестаціонарному газовому потоці.
  • Ескіз
    Документ
    Навчальна програма дисципліни "Опір матеріалів"
    (НТУ "ХПІ", 2009)
    Навчальна дисципліна «Опір матеріалів» присвячена знайомству з механічними та фізичними властивостями конструкційних матеріалів, аналізу та розрахунку різних технічних конструкцій та оцінки їхніх міцнісних властивостей. Метою вивчання дисципліни є надання студентам теоретичних знань та практичних навичок з розрахунку плоских та просторових конструкцій, визначення статичних та динамічних навантажень.