Кафедра "Інформаційні технології і системи колісних та гусеничних машин ім. О. О. Морозова"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1744

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/kgm

Від 2005 року кафедра має назву "Інформаційні технології та системи колісних і гусеничних машин ім. О. О. Морозова", первісна назва – кафедра "Колісні та гусеничні машини".

Кафедра "Колісні та гусеничні машини" створена 2 грудня 1972 року. Ініціатором заснування кафедри був один із творців легендарного танка Т-34, головний конструктор ряду серійних танків (Т-44, Т-54, Т-64) і їхніх модифікацій, доктор технічних наук Олександр Олександрович Морозов, першим завідувачем – доктор технічних наук, професор Віталій Прокопович Аврамов.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 4 кандидата технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 4 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Розрахунок заземлювальних пристроїв за допомогою програмного комплексу «LiGro»
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Руденко, Сергій Сергійович; Коліушко, Денис Георгійович; Істомін, Олександр Євгенійович
    Заземлювальний пристрій діючих електроустановок напругою понад 1 кВ представляє собою складну технічну систему, з розгалуженою сіткою горизонтальних та вертикальних заземлювачів. Моделювання аварійних режимів роботи для визначення його працездатності виконується при реальному струмі короткого замикання й дозволяє визначити значення його нормованих параметрів. Метою роботи є розробка тестової версії програмного комплексу для визначення нормованих параметрів заземлювального пристрою. У статті наведено алгоритм роботи розрахункової частини програмного комплексу та зроблено порівняльний аналіз з існуючими світовими аналогами. Було порівняно отримані експериментальним шляхом значення опору заземлювального пристрою з отриманими розрахунковим способом за допомогою двошарової моделі програмного комплексу «Grounding 1.0» та за допомогою створеного комплексу «LiGro» для вибірки з 70 підстанцій.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до лабораторних робіт з дисципліни "Моделювання процесів у галузевому машинобудуванні". Частина 1
    (2019) Костяник, Ірина Віталіївна; Істомін, Олександр Євгенійович
    Повсюдне використання комп’ютерних технологій при проєктуванні та дослідженні різноманітних механічних та електромеханічних систем транспортних засобів (ТЗ) вимагає від сучасного інженера оволодіння навичками використання сучасних програмних додатків. Однією з дисциплін, що безпосередньо пов’язана із застосуванням комп’ютерних технологій, є "Моделювання процесів у галузевому машинобудуванні". Вона вивчає основні методи побудови і дослідження математичних моделей механічних та елек-тромеханічних систем з використанням сучасних програмних засобів, що дозволяє в достатній мірі проаналізувати існуючі конструкції ТЗ і спроєктувати нові. У процесі виконання лабораторних робіт студенти освоюють методи побудови і дослідження математичних моделей механічних та електромеханічних систем ТЗ. Лабораторні роботи виконуються на персональних комп’ютерах із застосуванням інтерактивної програми MATLAB. Одним з інструментаріїв MATLABа є SIMULINK, який використовується для моделювання і аналізу величезної кількості фізичних і математичних систем, включаючи системи з нелінійними елементами та системи, які використовують безперервний та дискретний час. Як розширення MATLABа, SIMULINK додає багато особливостей в динамічні системи, при цьому зберігаючи всі основні можливості MATLABа. Використання MATLABа дає можливість моделювати системи графічно, уникаючи багатьох нюансів, пов’язаних зі звичайним програмуванням.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка впливу системи підресорювання гусеничної машини на навантаженість її силової установки і трансмісії
    (НТУ "ХПІ", 2011) Дущенко, Владислав Васильович; Мусницька, Ірина Володимирівна
    Проведено розрахунок втрат у демпфуючих пристроях системи підресорювання гусеничної машини, що рухається у важких дорожніх умовах. На основі результатів полігонних випробувань підтверджено достовірність запропонованої методики розрахунку додаткової навантаженості силової установки, обумовленої роботою системи підресорювання.