Кафедра "Інформаційні технології і системи колісних та гусеничних машин ім. О. О. Морозова"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1744

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/kgm

Від 2005 року кафедра має назву "Інформаційні технології та системи колісних і гусеничних машин ім. О. О. Морозова", первісна назва – кафедра "Колісні та гусеничні машини".

Кафедра "Колісні та гусеничні машини" створена 2 грудня 1972 року. Ініціатором заснування кафедри був один із творців легендарного танка Т-34, головний конструктор ряду серійних танків (Т-44, Т-54, Т-64) і їхніх модифікацій, доктор технічних наук Олександр Олександрович Морозов, першим завідувачем – доктор технічних наук, професор Віталій Прокопович Аврамов.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 4 кандидата технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 4 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 11
  • Ескіз
    Документ
    Методи забезпечення тактико-технічних характеристик військових гусеничних і колісних машин на етапі проектних досліджень
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Васильєв, Антон Юрійович; Ткачук, Микола Миколайович; Танченко, Андрій Юрійович; Мартиненко, Олександр Вікторович; Сєриков, Володимир Іванович; Крилюк, Б. І.; Борисенко, С. В.; Пелешко, Є. В.
  • Ескіз
    Документ
    Синтез нової кінематичної схеми бортових планетарних коробок передач основного танку на базі розроблених критеріїв оцінки динамічності машин
    (НТУ "ХПІ", 2009) Волонцевич, Дмитро Олегович; Веретенніков, Євгеній Олександрович; Антропов, Р. Ю.
    Запропоновано інструментарій, який дає можливість досліднику проводити в автоматизованому режимі порівняльний аналіз динамічних якостей транспортного засобу в цілому і якості його трансмісії зокрема; синтезована нова бортова планетарна коробка передач для основних танків типу Т-64, Т-72, Т-80-УД і Т-84, яка усуває недоліки серійної коробки передач і покращує динаміку розгону.
  • Ескіз
    Документ
    Можливості по компоновці нових пружних елементів підвіски, з прогресивною характеристикою, в межах існуючого конструктивного рішення БТР-60
    (НТУ "ХПІ", 2009) Пісарєв, В. П.; Горбунов, А. П.
    Розглядаються можливості модернізації ходової частини БТР-60 методом заміни торсіонного пружного елемента новим, гідропневматичним.
  • Ескіз
    Документ
    Перспект розвитку систем підресорювання військових гусеничних і колісних машин
    (НТУ "ХПІ", 2009) Василенко, О. В.; Дущенко, Владислав Васильович
    На основі аналізу нових технологій, матеріалів і технічних рішень, які застосовуються при розробці перспективних вузлів підвіски військових гусеничних і колісних машин і транспортних засобів в цілому, сформульовані основні проблеми, способи їх вирішення і спрогнозовані перспективні напрямки подальшого розвитку систем підресорювання військових гусеничних і колісних машин.
  • Ескіз
    Документ
    Засоби прискорення бронебійно-підкаліберного снаряда танкової гармати
    (НТУ "ХПІ", 2010) Кочерга, Анатолій Григорович; Коритченко, Костянтин Володимирович
    На основі аналізу параметрів прискорювачів визначені можливі напрямки підвищення вогневої міці бронетанкової техніки. Модернізацію системи озброєння танка Збройних Сил України в умовах обмеженого фінансування доцільно здійснювати шляхом дообладнання гармати системою індукційно-динамічного прискорення.
  • Ескіз
    Документ
    Спосіб підвищення допустимої швидкості ведення вогню з ходу при русі бойових машин по пересіченій місцевості
    (НТУ "ХПІ", 2011) Волонцевич, Дмитро Олегович; Костяник, Ірина Віталіївна; Камфенкель, Д. І.
    Запропоновано спосіб підвищення допустимої швидкості руху для ведення вогню з ходу при русі бойових машин по пересіченій місцевості шляхом зменшення поздовжньо-кутових коливань корпусу за рахунок автоматично керованих поздовжних прискорень. Наведено результати чисельного експерименту, які ілюструють ефективність застосування запропонованого способу на прикладі танка Т-80УД.
  • Ескіз
    Документ
    Напрямки удосконалення систем пожежогасіння бронеоб'єктів
    (НТУ "ХПІ", 2011) Стаховський, О. В.; Назаренко, А. А.; Коритченко, Костянтин Володимирович; Сиротенко, А. М.; Кістерний, Ю. І.
    На основі аналізу технічних характеристик, побудови і принципу роботи зарубіжних і вітчизняних систем пожежогасіння визначені можливі напрямки удосконалення даних систем. Подальше удосконалення даних систем може бути спрямоване на застосування більш сучасних датчиків, усунення джерела випаровування палива, збільшення рівня виживання екіпажу.
  • Ескіз
    Документ
    Числове моделювання ударно-хвильового навантаження днища транспортного засобу
    (НТУ "ХПІ", 2011) Чепков, І. Б.; Бісик, С. П.; Корбач, В. Г.; Голуб, В. А.
    Наведено результати чисельного моделювання ударно-хвильового навантаження пластинчастого днища транспортного засобу. Запропонований метод може бути використаний для дослідження складних конструкцій транспортних засобів, у тому числі з елементами підсилення і енергопоглинаючими елементами.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток науково-технічних основ забезпечення тактико-технічних характеристик високонадійних форсованих двигунів та військової техніки
    (НТУ "ХПІ", 2012) Ткачук, Микола Анатолійович; Кравченко, Сергій Олександрович; Литвин, Б. Я.; Посвятенко, Е. К.; Шейко, О. І.; Д'яченко, С. С.; Шеремет, В. М.; Гончаров, В. Г.
    Для забезпечення високої навантажувальної здатності, низького коефіцієнту тертя та підвищеної зносостійкості пропонується застосування технології дискретного зміцнення відповідальних деталей машин. На прикладі колінчастих валів тепловозних двигунів, а також інших машинобудівних конструкцій визначаються оптимальні параметри технологічного процесу. Установлено, що при дискретному зміцненні відбувається перерозподіл контактного тиску у спряженні деталей, який викликається зміною мікропрофілю поверхні. Експериментально підтверджені ефекти зменшення тертя, зношування, а також збереження міцності оброблених деталей.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження навантаження вибухом макетів днищ бойових машин
    (НТУ "ХПІ", 2012) Круковський-Сіневич, К. Б.; Чепков, І. Б.; Волгін, Л. О.; Бісик, С. П.; Голуб, В. А.; Ларін, О. Ю.
    Наведено результати експериментальних досліджень макетів днищ бойових машин. Розроблено математичну модель для чисельного вирішення вибухового навантаження конструкцій плоскої й V-образної форми. Проведено оцінку адекватності розробленої математичної моделі з використанням отриманих експериментальних даних. Дані результати актуальні при оцінці й розробці способів підвищення протимінної стійкості бойових машин.