Кафедра "Інформаційні технології і системи колісних та гусеничних машин ім. О. О. Морозова"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1744

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/kgm

Від 2005 року кафедра має назву "Інформаційні технології та системи колісних і гусеничних машин ім. О. О. Морозова", первісна назва – кафедра "Колісні та гусеничні машини".

Кафедра "Колісні та гусеничні машини" створена 2 грудня 1972 року. Ініціатором заснування кафедри був один із творців легендарного танка Т-34, головний конструктор ряду серійних танків (Т-44, Т-54, Т-64) і їхніх модифікацій, доктор технічних наук Олександр Олександрович Морозов, першим завідувачем – доктор технічних наук, професор Віталій Прокопович Аврамов.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 4 кандидата технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 4 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Документ
    Застосування магнітореологічних еластомірів у системах підресорювання транспортних засобів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Дущенко, Владислав Васильович; Маслієв, Антон Олегович
  • Ескіз
    Документ
    Колесо з підвищеним демпфіруванням
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Маслієв, Антон Олегович; Дущенко, Владислав Васильович
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до лабораторних робіт з дисципліни "Основи автоматичного управління"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Костяник, Ірина Віталіївна; Істомін, Олександр Євгенійович; Сівих, Дмитро Георгійович
    Сучасним спеціалістам з прикладної механіки та галузевого машинобудування для успішного освоєння нової техніки необхідні міцні теоретичні знання в галузі теорії автоматичного керування, на базі якої створюються сучасні автоматичні системи. У зв’язку з виникненням та розвитком автоматичних систем з’явилася й галузь науки, що займається їх вивченням – автоматика. Автоматика є прикладною науковою дисципліною, яка вивчає принципи побудови та методи розрахунку автоматичних систем. Значну частину автоматики становить теорія автоматичного керування, яка склада ється з двох основних розділів – аналіз систем автоматичного керування і синтез систем автоматичного керування. Аналіз систем автоматики – це вивчення її властивостей; тобто дослідження існуючої системи. Синтез систем автоматики направлений на створення нових її варіантів. Метою вивчення дисципліни є надання студентам базових знань з ос нов теорії автоматичного керування, що складається з наступних основних частин: принципи побудови, методи аналізу і стійкість лінійних стаціонарних систем автоматичного керування (САК); дослідження характеристик агрегатів і стійкості САК транспортних засобів. Для закріплення вивчення теоретичного матеріалу передбачено комплекс лабораторних робіт, алгоритм проведення яких надано в методичних вказівках. В процесі виконання лабораторних робіт студенти засвоюють методику дослідження лінійних систем автоматичного керування. При цьому необхідно вміння застосовувати знання таких основних розділів курсу, як «Елементи та ланки систем автоматичного керування», «Передавальні функції динамічних ланок», «Часові характеристики динамічних ланок», «Частотні характеристики динамічних ланок», «Стійкість лінійних систем автоматичного керування».
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до лабораторної роботи "Муфти зчеплення колісних та гусеничних машин"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Веретенніков, Євгеній Олександрович; Сівих, Дмитро Георгійович; Карпов, Вадим Олегович
    Мета лабораторної роботи: вивчити устрій, принцип роботи та регулювання муфт зчеплення колісних та гусеничних машин, а також їх приводів керування. Знати призначення, класифікацію та вимоги до зчеплень.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження втрат енергії у гідроамортизаторах підвіски бронетранспортера БТР-4 та оцінка доцільності застосування системи її рекуперації
    (Національна академія сухопутних військ ім. гетьмана Петра Сагайдачного, 2020) Дущенко, Владислав Васильович; Воронцов, Сергій Миколайович; Нанівський, Роман Антонович
  • Ескіз
    Документ
    Генерація моделей експлуатації енергонасичених гусеничних машин
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2010) Пильова, Тетяна Кузьмівна
  • Ескіз
    Документ
    Стенд для експериментального дослідження впливу магнітного поля на механічні властивості магнітореологічних еластомерів
    (НТУ "ХПІ", 2018) Дущенко, Владислав Васильович; Маслієв, Антон Олегович
  • Ескіз
    Документ
    Автоматизація структурно-параметричного синтезу планетарних коробок передач транспортних засобів
    (НТУ "ХПІ", 2014) Волонцевич, Дмитро Олегович; Сєриков, Володимир Іванович; Пасічний, С. С.
    В статті запропонований алгоритм і програмний продукт, які дозволяють за заданими передаточними відношеннями в автоматизованому режимі синтезувати всі можливі структурні схеми планетарної коробки передач з двома ступенями свободи. Далі для всіх синтезованих структурних схем за допомогою хвильового алгоритму Лі перевіряється можливість конструктивної реалізації кінематичної схеми. Для тих схем, які реалізуються конструктивно, знаходяться всі основні кінематичні і силові характеристики. Це дозволяє не тільки задовольнити всім конструктивним обмеженням, а й обрати схему, яка має найкращі показники за обраними кількісними характеристиками якості.