Кафедра "Інформаційні технології і системи колісних та гусеничних машин ім. О. О. Морозова"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1744

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/kgm

Від 2005 року кафедра має назву "Інформаційні технології та системи колісних і гусеничних машин ім. О. О. Морозова", первісна назва – кафедра "Колісні та гусеничні машини".

Кафедра "Колісні та гусеничні машини" створена 2 грудня 1972 року. Ініціатором заснування кафедри був один із творців легендарного танка Т-34, головний конструктор ряду серійних танків (Т-44, Т-54, Т-64) і їхніх модифікацій, доктор технічних наук Олександр Олександрович Морозов, першим завідувачем – доктор технічних наук, професор Віталій Прокопович Аврамов.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 4 кандидата технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 4 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Розрахунок заземлювальних пристроїв за допомогою програмного комплексу «LiGro»
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Руденко, Сергій Сергійович; Коліушко, Денис Георгійович; Істомін, Олександр Євгенійович
    Заземлювальний пристрій діючих електроустановок напругою понад 1 кВ представляє собою складну технічну систему, з розгалуженою сіткою горизонтальних та вертикальних заземлювачів. Моделювання аварійних режимів роботи для визначення його працездатності виконується при реальному струмі короткого замикання й дозволяє визначити значення його нормованих параметрів. Метою роботи є розробка тестової версії програмного комплексу для визначення нормованих параметрів заземлювального пристрою. У статті наведено алгоритм роботи розрахункової частини програмного комплексу та зроблено порівняльний аналіз з існуючими світовими аналогами. Було порівняно отримані експериментальним шляхом значення опору заземлювального пристрою з отриманими розрахунковим способом за допомогою двошарової моделі програмного комплексу «Grounding 1.0» та за допомогою створеного комплексу «LiGro» для вибірки з 70 підстанцій.
  • Ескіз
    Документ
    Результаты имитационного моделирования ЭМП–амортизатора при движении автомобиля по неровностям
    (НТУ "ХПИ", 2015) Сергиенко, Антон Николаевич; Любарский, Борис Григорьевич; Медведев, Николай Григорьевич; Сергиенко, Николай Егорович
    Предлагаются результаты имитационного моделирования в среде Matlab Simulink колебаний легкового автомобиля с линейным электромеханическим преобразователем (ЭМП) в качестве амортизатора. Рассматривается движение по неровностям синусоидального и случайного профиля, и а также через единичную неровность дороги. Представлены расчетные осциллограммы колебаний в механической и электрической системах модели в зависимости от скорости движения автомобиля и активного нагрузочного сопротивления в цепях фазных обмоток ЭМП. Установлен характер изменения вырабатываемой электрической энергии во всем рассматриваемом диапазоне скоростей движения автомобиля и нагрузочного сопротивления системы управления.