Кафедра "Інформаційні технології і системи колісних та гусеничних машин ім. О. О. Морозова"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1744

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/kgm

Від 2005 року кафедра має назву "Інформаційні технології та системи колісних і гусеничних машин ім. О. О. Морозова", первісна назва – кафедра "Колісні та гусеничні машини".

Кафедра "Колісні та гусеничні машини" створена 2 грудня 1972 року. Ініціатором заснування кафедри був один із творців легендарного танка Т-34, головний конструктор ряду серійних танків (Т-44, Т-54, Т-64) і їхніх модифікацій, доктор технічних наук Олександр Олександрович Морозов, першим завідувачем – доктор технічних наук, професор Віталій Прокопович Аврамов.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 4 кандидата технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 4 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Главный конструктор дизельных двигателей. К 105-летию со дня рождения И. Я. Трашутина
    (НТУ "ХПИ", 2011) Епифанов, Виталий Валерьевич; Писарская, Наталия Витальевна
    Приведены основные этапы жизни и творческой деятельности выпускника Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" И. Я. Трашутина, который прошел путь от рабочего до главного конструктора по двигателестроению мощного машиностроительного предприятия.
  • Ескіз
    Документ
    Генеральный конструктор танковых двигателей (к 75-летию со дня рождения Н. К. Рязанцева)
    (НТУ "ХПИ", 2012) Епифанов, Виталий Валерьевич; Марченко, Андрей Петрович; Писарская, Наталия Витальевна
    Приведены основные этапы жизни и творческой деятельности выпускника Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" Н. К. Рязанцева, который прошел путь от инженера до Генерального конструктора танковых двигателей.