Кафедра "Інформаційні технології і системи колісних та гусеничних машин ім. О. О. Морозова"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1744

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/kgm

Від 2005 року кафедра має назву "Інформаційні технології та системи колісних і гусеничних машин ім. О. О. Морозова", первісна назва – кафедра "Колісні та гусеничні машини".

Кафедра "Колісні та гусеничні машини" створена 2 грудня 1972 року. Ініціатором заснування кафедри був один із творців легендарного танка Т-34, головний конструктор ряду серійних танків (Т-44, Т-54, Т-64) і їхніх модифікацій, доктор технічних наук Олександр Олександрович Морозов, першим завідувачем – доктор технічних наук, професор Віталій Прокопович Аврамов.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 4 кандидата технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 4 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Наскрізний інформаційний менеджмент життєвого циклу високотехнологічних машинобудівних продуктів
    (2022) Скворчевський, Олександр Євгенович
    Метою доповіді є дослідження перспектив використання uінформаційного менеджменту у українському високотехнологічному машинобудуванні. Враховуючи те, що загальноприйнятого визначення інформаційного менеджменту при аналізі літератури виявлено не було, для подальших досліджень будемо використовувати комплексний підхід до інформаційного менеджменту.
  • Ескіз
    Документ
    Четверта промислова революція в Балтійсько-чорноморському регіоні: сценарії розвитку та точки росту
    (SIA "Izdevniecība "Baltija Publishing", 2021) Волонцевич, Дмитро Олегович; Скворчевський, Олександр Євгенович
    На сьогоднішній день країни Балтійсько-чорноморського регіону технологічно сильно відстають від США, країн Західної Європи та Китаю. Це відставання має тенденцію до посилення, через суттєву нерівномірність протікання 4-ї промислової революції, яка здійснюється на наших очах. У галузі інформаційних технологій ситуація виглядає відносно оптимістично для регіону завдяки вигідності передачі в регіон другорядних задач із розробки програмного забезпечення, аналізу даних тощо. В той же час основні досягнення 4-ї промислової революції – інтернет речей, робототехніка, практично повна автоматизація виробничих процесів можуть позбавити регіон цілих галузей економіки, через зникнення основної переваги регіону – дешевої робочої сили, яка стане просто непотрібною. Метою даної доповіді є представлення результатів дослідження із виявлення ідей та концепцій на основі яких можливе співробітництво країн Балтійсько-чорноморського регіону в ході 4-ї промислової революції.
  • Ескіз
    Документ
    NATO CALS Data Model в менеджменті даних наукомісткого машинобудівного виробу
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Скворчевський, Олександр Євгенович
    Протягом свого життєвого циклу наукомісткі машинобудівні вироби генерують значну кількість даних, які є активом не менш цінним ніж сам виріб. Недостатня увага до цього факту вітчизняних виробників є одним із суттєвих факторів зниження конкурентоспроможності Української машинобудівної продукції порівняно із аналогічними західними зразками. Метою даних тез є висвітлення місця моделі даних NATO CALS (Continuous Acquisition and Lifecycle Support) в менеджменті даних високотехнологічного машинобудівного виробу.
  • Ескіз
    Документ
    Організація моделі даних НАТО CALS
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Скворчевський, Олександр Євгенович
    В останні роки в Україні стрімко виріс інтерес науково-технічної спільноти до концепції Continuous Acquisition and Lifecycle Support (CALS-концепції). Вона охоплює широке коло питань супроводження життєвих циклів високотехнологічної машинобудівної продукції. Метою даної доповіді є подальше висвітлення питань створення баз даних, що генеруються зразками високотехнологічної машинобудівної продукції протягом усього їх життєвого циклу.
  • Ескіз
    Документ
    NATO CALS Data Model в менеджменті даних наукомісткого машинобудівного виробу
    (2021-05-27) Скворчевський, Олександр Євгенович
    Представлені пропозиції по впровадженню моделі даних NATO CALS в українське машинобудування. Проаналізовані виклики, що можуть виникати на цьому шляху. Запропоновані шляхи подолання цих викликів.
  • Ескіз
    Документ
    Перспективи використання моделі даних NATO CALS в інноваційному машинобудуванні країн Балтійсько-чорноморського регіону
    (Одеський національний морський університет, 2020) Скворчевський, Олександр Євгенович
    CALS-концепція є необхідним інструментом супроводження життєвих циклів таких високотехнологічних машинобудівних виробів, як літаки, об'єкти бронетехніки, кораблі тощо. Зародившись у 80-х роках ХХ-го століття для логістичного супроводження процесів створення, експлуатації та утилізації озброєння та військової техніки у США, CALS-концепція сьогодні є необхідним інструментом як у спеціальному, так і в цивільному машинобудуванні розвинених країн. На жаль, в Україні, як загалом у Балтійсько-чорноморському регіоні, питанням упровадження CALS-концепції у високотехнологічне машинобудування приділяється дуже мало уваги. Одним із найважливіших інструментів концепції для менеджменту даних є модель даних НАТО CALS. Метою цієї роботи є аналіз моделі даних НАТО CALS на предмет її впровадження в менеджмент даних високотехнологічного машинобудування країн Балтійсько-чорноморського регіону. У результаті була розглянута модель даних НАТО CALS за NATO CALS Handbook як основним керуючим документом НАТО із впровадження CALS-концепції, а також іншими допоміжними джерелами. Як висновки було визначено, що переваги застосування моделі даних НАТО CALS у менеджменті даних високотехнологічного машинобудування дадуть змогу країнам Балтійсько-чорноморського регіону більше інтегруватися в євроатлантичні структури та пожвавлять інтеграційні процеси у високотехнологічних галузях регіону. Це приведе до підвищення суб'єктності та ваги країн регіону на міжнародній арені за рахунок проєктування та виробництва сучасної високотехнологічної машинобудівної продукції, зокрема озброєння та військової техніки. Перепони на шляху впровадження CALS-концепції в Балтійсько-чорноморському регіоні взагалі та моделі даних НАТО CALS зводяться до двох основних причин – політичної волі до інтеграції високотехнологічного машинобудування країн регіону та вкрай низького кадрового забезпечення у сфері CALS. Ці проблеми можуть вирішуватися за рахунок збільшення публікаційної активності в напрямі досліджень для підвищення інтересу наукового співтовариства, менеджменту підприємств та широкої спільноти регіону до CALS-концепції.