Кафедра "Інформаційні технології і системи колісних та гусеничних машин ім. О. О. Морозова"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1744

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/kgm

Від 2005 року кафедра має назву "Інформаційні технології та системи колісних і гусеничних машин ім. О. О. Морозова", первісна назва – кафедра "Колісні та гусеничні машини".

Кафедра "Колісні та гусеничні машини" створена 2 грудня 1972 року. Ініціатором заснування кафедри був один із творців легендарного танка Т-34, головний конструктор ряду серійних танків (Т-44, Т-54, Т-64) і їхніх модифікацій, доктор технічних наук Олександр Олександрович Морозов, першим завідувачем – доктор технічних наук, професор Віталій Прокопович Аврамов.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 4 кандидата технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 4 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Выбор рациональных характеристик дополнительных демпфирующих элементов системы подрессоривания гусеничных машин
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Воронцов, Сергей Николаевич
  • Ескіз
    Документ
    Специализированные программно-модельные комплексы для анализа динамических процессов
    (Национальный технический университет "Харьковский политехнический институт", 2015) Рикунов, Олег Николаевич; Набоков, Анатолий Владимирович; Мазур, Игорь Витальевич; Белов, Николай Львович; Шейко, Александр Иванович; Ткачук, Николай Анатольевич
    В статье описаны подходы к разработке математических моделей динамических процессов при воздействии на колесные легкобронированные машины серии импульсных и динамических усилий. Для анализа процессов созданы численные модели в среде САE-систем.
  • Ескіз
    Документ
    Анализ живучести динамической защиты отечественных танков
    (Национальный технический университет "Харьковский политехнический институт", 2014) Костин, Ю. Н.; Даньшин, Ю. А.; Дураченко, Василий Васильевич; Горожанин, Ю. Г.; Афонский, П. В.
    На базе теоретических и практических исследований проведен анализ и сделаны выводы относительно живучести динамической защиты отечественных танков.
  • Ескіз
    Документ
    Анализ трансмиссий современных легкобронированных колесных военных машин и их влияния на параметры подвижности
    (НТУ "ХПИ", 2014) Стримовский, Сергей Викторович; Слюсаренко, Ю. А.; Соловьев, В. М.
    В статті виконано порівняльний аналіз конструктивних відмінностей різних типів трансмісій, які використовуються на легкоброньованих колісних військових машинах, їх технічних характеристик та параметрів рухомості. Визначені напрямки підвищення рухливості легкоброньованих колісних військових машин.
  • Ескіз
    Документ
    Выбор рациональных характеристик закона управления, реализованного в комплексной системе управления движением танка "Оплот"
    (НТУ "ХПИ", 2012) Толстолуцкий, В. А.; Стримовский, Сергей Викторович
    Розроблено математичну модель шасі, електронної та гідромеханічної систем керування танка "Оплот", що дозволяє аналізувати характеристики рухливості та маневреності даної машини. Запропоновано метод визначення раціональних характеристик закону керування, що дозволило зробити попереднє настроювання параметрів КСУД установленої на танку "Оплот" і забезпечити найкращі характеристики рухливості й маневреності даної машини. Запропоновано заходи щодо вдосконалювання апаратур КСУД, які дозволять підвищити точність виконання маневрів при не значних змінах апаратур.
  • Ескіз
    Документ
    Микропроцессорные системы автоматического управления гидродинамическими трансмиссиями легкобронированных колесных военных машин
    (НТУ "ХПИ", 2012) Стримовский, Сергей Викторович
    На основі досліджень мікропроцесорних систем автоматичного керування гідродинамічними трансмісіями, які застосовуються на легкоброньованих колісних військових машинах, визначено критерії вибору послідовності виконання умов блокування-разблокування комплексної гідродинамічної передачі та переключення передачі в механічної східчастої планетарної коробки передач. Наведено загальні питання побудови мікропроцесорних систем керування гідродинамічними трансмісіями транспортних колісних машин.