Кафедра "Інформаційні технології і системи колісних та гусеничних машин ім. О. О. Морозова"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1744

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/kgm

Від 2005 року кафедра має назву "Інформаційні технології та системи колісних і гусеничних машин ім. О. О. Морозова", первісна назва – кафедра "Колісні та гусеничні машини".

Кафедра "Колісні та гусеничні машини" створена 2 грудня 1972 року. Ініціатором заснування кафедри був один із творців легендарного танка Т-34, головний конструктор ряду серійних танків (Т-44, Т-54, Т-64) і їхніх модифікацій, доктор технічних наук Олександр Олександрович Морозов, першим завідувачем – доктор технічних наук, професор Віталій Прокопович Аврамов.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 4 кандидата технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 4 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження конструкції шарнірів підвіски транспортного засобу з використанням магнітореалогічних еластомірів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Дущенко, Владислав Васильович; Маслієв, А. О.
  • Ескіз
    Документ
    Контактное взаимодействие тонкостенных гильз с блоком цилиндров гидрообъемных передач
    (НТУ "ХПИ", 2012) Ткачук, А. Н.; Ткачук, А. В.
    В статье для анализа контактного взаимодействия гильз цилиндров радиальной гидрообъемной передачи предложено использовать конечно-элементные модели с привлечением нового оболочечного элемента, разработанного для более адекватного учета условий контактного взаимодействия оболочек с другими телами. В частности, учитывается обжатие стенки оболочки в направлении нормали, что позволяет с использованием оболочечного элемента получать распределение контактного давления без особенностей, например, сингулярностей на границах контактных зон. Результаты расчетов проиллюстрированы на примере исследования напряженно-деформированного состояния втулок гильз цилиндров ГОП-900.
  • Ескіз
    Документ
    Прогнозування надійності лабіринтно-гвинтового насоса
    (НТУ "ХПІ", 2012) Лебедєв, А. Ю.
    Надані відомості про надійність лабіринтно-гвинтових насосів. Доведено, що параметром, що визначає надійність таких насосів є зношування виступів нарізок втулки й гвинта. Наведено результати розрахунку надійності лабіринтно-гвинтових насосів методом марковскої апроксимації й методом структурних схем.