Кафедра "Інформаційні технології і системи колісних та гусеничних машин ім. О. О. Морозова"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1744

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/kgm

Від 2005 року кафедра має назву "Інформаційні технології та системи колісних і гусеничних машин ім. О. О. Морозова", первісна назва – кафедра "Колісні та гусеничні машини".

Кафедра "Колісні та гусеничні машини" створена 2 грудня 1972 року. Ініціатором заснування кафедри був один із творців легендарного танка Т-34, головний конструктор ряду серійних танків (Т-44, Т-54, Т-64) і їхніх модифікацій, доктор технічних наук Олександр Олександрович Морозов, першим завідувачем – доктор технічних наук, професор Віталій Прокопович Аврамов.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора технічних наук, 4 кандидата технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 4 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Development of intelligent information and control technologies for efficiency upgrading of vehicle application
    (NTU "KhPI", 2017) Nikonov, O. J.; Polosukhina, T. O.
    Web-based technologies for highly efficient application of vehicles with the observation of requirements of reliability, no-failure operation, fuel efficiency, application safety, environment, ergonomics etc. are proposed. The transport portal and a prototype of the information and communication complex have been devised.
  • Ескіз
    Документ
    Нові технології дискретного зміцнювання високонавантажених елементів машин: напружено-деформований стан приповерхневих шарів
    (НТУ "ХПІ", 2010) Ткачук, Микола Анатолійович; Сапожников, В. М.; Шеремет, В. М.; Васильєва, Т. О.; Грабовський, Андрій Володимирович
    У статті поставлено задачу визначення раціональних параметрів дискретного зміцнення деталей високонавантажених конструкцій на основі дослідження деформації поверхневого шару. Розв’язана задача методом скінченних елементів. На частинних випадках продемонстровано вплив різних чинників на деформованість поверхні.
  • Ескіз
    Документ
    Прогнозування надійності лабіринтно-гвинтового насоса
    (НТУ "ХПІ", 2012) Лебедєв, А. Ю.
    Надані відомості про надійність лабіринтно-гвинтових насосів. Доведено, що параметром, що визначає надійність таких насосів є зношування виступів нарізок втулки й гвинта. Наведено результати розрахунку надійності лабіринтно-гвинтових насосів методом марковскої апроксимації й методом структурних схем.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка надійності системи "автомобіль-дорога" при забезпеченні проведення спеціальної операції
    (НТУ "ХПІ", 2013) Іванченко, А. О.
    Розглянуто показники, що оцінюють технічний стан автобронетанкової техніки ВВ МВС України та дороги. Запропоновано показник для оцінки системи «автомобіль-дорога» при забезпеченні проведення спеціальної операції.